صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

درخواست از پیروانی
در حالی که پنج روز دیگر مسابقات لیگ برتر به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد اما بازیکنان پرسپولیس همچنان بابت عدم پرداخت آپشن‌های خود گله‌مند هستند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس قرارداد این فصل بازیکنان را تسویه کرد اما هنوز موفق به پرداخت آپشن قهرمانی بازیکنان پرسپولیس در 2 جام لیگ برتر و حذفی نشده است. طبق قرارداد، بازیکنان پرسپولیس حدود 15 درصد از مبلغ قرارداد خود را به‌عنوان آپشن طلبکار هستند و خواهان این شدند که تا پیش از آغاز بازی‌های لیگ برتر این پول‌ها پرداخت شود. آپشن قهرمانی پرسپولیس در هر 2 جام رقمی در حدود 66 میلیارد تومان برای اعضای داخلی تیم و 100 هزار دلار برای اعضای خارجی پرسپولیس است! بازیکنان پرسپولیس درخواست خود را به گوش افشین پیروانی سرپرست تیم رسانده‌اند و او قرار است از طریق باشگاه این موضوع را پیگیری کرده و به اطلاع مدیرعامل برساند.


توپ‌های جدید یک هفته قبل از اولین بازی رسمی
توپ‌های جدید برای مسابقات این فصل لیگ نیز از روز پنجشنبه به دست تیم پرسپولیس رسید و سرخپوشان با این توپ‌ها تمرین کردند. این اتفاق در حالی درست یک هفته قبل از نخستین بازی فصل جدید رخ داد که بازی‌های تدارکاتی آخر هفته سرخ‌ها که قرار بود با توپ‌های جدید برگزار شود لغو شد و حالا سرخ‌ها اولین مسابقه‌ای که با این توپ‌های جدید برگزار خواهند کرد دیدار با آلومینیوم اراک در هفته اول فصل تازه خواهد بود!


لغو دو بازی تدارکاتی
باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه اعلام کرد که این تیم در روزهای پنجشنبه و جمعه دو بازی دوستانه با مس رفسنجان و هوادار برگزار می‌کند. چهارشنبه شب بود که مشخص شد بازی دوستانه سرخپوشان با هوادار در روز عاشورای حسینی لغو شده است. با اینکه قرار بود روز پنجشنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد اما با اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس این بازی دوستانه نیز لغو شد! لغو دو بازی دوستانه پرسپولیس در روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه‌های آماده‌سازی این تیم و رقبای آن را با مشکلاتی روبه رو خواهد کرد. با این شرایط و با توجه به نزدیکی دیدار با آلومینیوم اراک بعید است بازی تدارکاتی دیگری در دستور کار یحیی و شاگردانش باشد.


گلر پرتغالی معرفی شد
یحیی گل محمدی روی پرسپولیسی شدن محمدرضا خالدآبادی حساب باز کرده بود اما این گلر جوان راهی استقلال شد. ظاهراً در لیگ برتر ایران گلر مناسبی پیدا نشده و یحیی به‌دنبال خرید دروازه‌بان خارجی است. در این باره گفته می‌شود یک گلر پرتغالی هم به او معرفی شده که هنوز مشخص نیست سرمربی پرسپولیس در این زمینه چه تصمیمی می‌گیرد.


پوستر AFC با شادی پرسپولیس
کنفدراسیون فوتبال آسیا پست اخیر خود را به لیگ برتر ایران اختصاص داد. در پست جدید صفحه AFC با انتشار شادی گل پرسپولیس در یکی از بازی‌های این تیم در فصل گذشته نوشت: این احساس زمانی است که متوجه می‌شوید فقط یک هفته تا آغاز دوباره لیگ برتر فاصله داریم! تصویر پست اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط به شادی پرسپولیسی‌ها در بازی با گل گهر در هفته‌های پایانی فصل قبل است.

جستجو
آرشیو تاریخی