صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و دو - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

ساکت و نورافکن در مراسم سنتی 300 ساله

این روزها که مراسم سوگواری امام حسین(ع) در حال برگزاری است، جامعه فوتبال بار دیگر حضور پررنگ خود را نشان دادند. امید نورافکن و محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه برای برپایی خیمه 300 ساله حسینیه امامزاده هارونیه اصفهان حضور داشتند. تیم فوتبال سپاهان که روز سه‌شنبه در حضور هواداران و اهالی رسانه تمرین خود را برگزار کرد، روز چهارشنبه به مصاف فجر رفت و با یک گل برنده شد. طلایی‌پوشان این روزها در تلاش برای حضور مقتدرانه در بازی افتتاحیه برابر تراکتور در نقش جهان هستند.
 

بازی‌های دو تیم لیگ برتر بدون تماشاگر شد

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته میان دو باشگاه پیکان و هوادار با مدیران ورزشگاه پاس قوامین تهران، این دو تیم پایتخت‌نشین قرار است در لیگ بیست و سوم بازی‌های خانگی خود را در غرب تهران برگزار کنند. مسئولان پیکان و هوادار در شرایطی با پاس قوامین برای میزبانی‌های خود در تهران به توافق رسیده‌اند که در فصل گذشته هوادار در همین ورزشگاه بازی می‌کرد اما پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج بازی‌های خانگی‌اش را انجام داد. نکته قابل توجه درباره میزبانی پیکان و هوادار در ورزشگاه پاس قوامین برگزاری بازی‌های این دو تیم بدون حضور تماشاگران است.


خودنمایی خرید نساجی قبل از شروع لیگ

نساجی مازندران پس از روند آماده‌سازی نسبتاً طولانی‌مدت و انجام سه اردوی آماده‌سازی در قائمشهر، تهران و ترکیه که تمرینات و دیدارهای دوستانه را در دستور کار قرار داده بود، در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل به مصاف ملوان انزلی رفت و با گلزنی محمود قائدرحمتی به تساوی یک بر یک رسید.
محمود قائدرحمتی که پس از دو سال حضور مستمر و نمایش مؤثر در خط میانی آلومینیوم اراک به نساجی مازندران رفت و یکی از خریدهای مهم نماینده آسیایی فوتبال ایران بود، دیروز در شرایطی توانست دروازه ملوان انزلی را با ضربه سر باز کند که نخستین گل خود برای تیم جدیدش را قبل از شروع لیگ زد. این بازیکن که در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز بازیکن نساجی مازندران بود و عملکردش در این تیم موجب شد دوباره به آلومینیوم اراک برگردد، یکی از مهره‌های کلیدی نماینده آسیایی فوتبال ایران در وسط زمین به شمار می‌رود که دیروز هم توانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. قائدرحمتی که در فصل گذشته لیگ برتر سه گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و یک پنالتی گرفت و جزو مؤثرترین مهره‌های آلومینیوم اراک بود، امید زیادی دارد در فصل جدید روند خوب خود را ادامه دهد و برای نساجی مازندران بدرخشد.

جستجو
آرشیو تاریخی