صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

توضیحات آقای سرپرست در خصوص شرایط استقلال
قهرمانی فقط در حد یک معجزه است
علی سامره در خصوص وضعیت کنونی استقلال و استوری چند روز قبل جواد نکونام و تعطیلی تمرین روز گذشته با تأیید این موضوع که از روزی که آمدم شاهد هستم این تیم حتی یک روز هم آرامش نداشته، گفت: «جواد نکونام خیلی صبور بوده و شاید هر مربی دیگری جای او بود، زودتر استعفا می‌داد و می‌رفت اما او به عشق استقلال و هوادارانش تا این لحظه ایستاده و سخت کار می‌کند. صادقانه باید گفت اوضاع مالی استقلال به واسطه عملکرد ضعیف مدیران گذشته و بدهی‌های انباشته غیر قابل باور است و اصلاً خوب نیست؛ به همین دلیل در نقل و انتقالات تابستانی تقریباً از همه رقیبان جدی خود عقب مانده است. به نظر من این فصل کار استقلال برای قهرمانی خیلی سخت است، دوست دارم مثبت فکر کنم اما اگر هم قهرمان شویم تنها یک معجزه است.» سامره در ادامه گفت: «نه خطیر و نه نکونام هیچ‌کدام بانی وضع موجود استقلال نیستند و از نگاه من هر دوی این بزرگواران به نوعی جهت پذیرفتن مسئولیت استقلال در این اوضاع ایثار کرده‌اند؛ من شاهدم که تیم مدیریت روز و شب تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بسیار زیاد استقلال انجام می‌دهد. متأسفانه باشگاه استقلال امروز یک باشگاه کاملاً ورشکسته با بدهی‌های سنگین و وحشتناک است که جمع و جور کردن آن در این شرایط بحرانی و در کوتاه‌مدت به نوعی غیرممکن است.»

 
تختی؛ آماده میزبانی از استقلال
سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر دیروز از ورزشگاه تختی آبادان بازدید کرد .او ضمن مشاهده پیشرفت بازسازی و ترمیم این ورزشگاه، نظر مثبتی مبنی بر برگزاری دیدار هفته نخست صنعت نفت مقابل استقلال تهران، در این ورزشگاه دارد. با این حال مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان برای رسیدن ورزشگاه تختی به مسابقات لیگ برتر بیست و سوم در روزهای اخیر در سه نوبت کاری مشغول مرمت و بازسازی ورزشگاه تختی هستند .صنعت نفت آبادان نخستین بازی فصل بیست و سوم لیگ برتر را مقابل استقلال تهران برگزار می‌کند. این دیدار سیزدهم مردادماه در حالی برگزار می‌شود که سازمان لیگ برای اعطای میزبانی به نفتی‌ها منتظر تجهیز کامل ورزشگاه تختی آبادان است.

 
حساب استقلال مسدود شد
در حالی که باشگاه استقلال این روزها به دلیل عدم تأمین منابع مالی با مشکلات زیادی در نقل‌ و انتقالات و اعتصاب تمرینات از سوی بازیکنان روبه‌رو است، خبر می‌رسد حساب این باشگاه نیز مسدود شده است .ظاهراً حساب استقلال به دلیل بدهی به اداره مالیات مسدود شده است تا به مشکلات این باشگاه افزوده شود.

جستجو
آرشیو تاریخی