خبر

امیدواری پرسپولیس به پیروزی در پرونده شکایت از لوکادیا
طبق آخرین اطلاع فیفا، مرحله تبادل لوایح بین پرسپولیس و لوکادیا انجام شده است. درباره پیش‌بینی رأی درویش گفته: ما خودمان را محق می‌دانیم و به طبع آن انتظار داریم، مرجع فوتبال دنیا رأی را به سود پرسپولیس اعلام کند. قطعاً با اندیشه پیروزی وارد این دعوای حقوقی شده‌ایم. در فصل گذشته مربیان و بازیکنان خارجی زیادی نه تنها بدون هیچ مشکلی در فوتبال ایران تا انتها به کار خود ادامه دادند بلکه برای ادامه این حضور مشتاق هم بودند و فصل آینده هم در لیگ حضور دارند. این موارد را در کنار بسیاری مستندات دیگر برای فیفا ارسال کرده‌ایم. طبق مقررات نمی‌توانیم درباره جزئیات پرونده صحبت کنیم.

 
دروازه‌بان خارجی گزینه آخر پرسپولیس
درویش گفته با انتقال قرضی دروازه‌بان خیلی خوب و منظمی مثل گوهری موافقت کردیم تا فهرست بزرگسالان را به ۱۹ نفر برسانیم و حالا برای دروازه‌بان دوم با چالش روبه‌رو هستیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه دو دروازه‌بان خوب در تیمش حضور دارند تأکید کرده با توجه به نظر سرمربی تیم در این ارتباط در حال اقدام هستیم. نهایت امر این است که سراغ گزینه‌‎های خارجی برویم البته باز هم قوانین جدید دست و پاگیر شده‌اند و شرایط رقابتی را به ضرر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان و به سود حریفان بویژه تیم‌های حوزه جنوب خلیج‌فارس تغییر داده‌اند. امیدوار بودیم برای تیم‌هایی که به آسیا می‌روند، تسهیلاتی از این جهت در نظر گرفته شود که نشد.

 
پرسپولیس دنبال مدافع چپ نیست
از ابتدا هم مشخص بود پرسپولیس دنبال مدافع چپ نیست اما مشخص نشد چطور مدیران برنامه دنبال دفاع چپ برای یحیی بودند و حتی یکی از آنها مدافعی تونسی را هم به کادر فنی معرفی کرده بود. با وجود این درویش در تازه‌ترین مصاحبه‌اش تأکید کرده: باشگاه پرسپولیس در دفاع چپ به‌دنبال جذب هیچ بازیکن خارجی نبود و نیست. نباید فراموش کنیم جدای از مسائل مالی، ما اکنون از جهت تعداد بازیکن در محدودیت قرار داریم. این مسأله دست ما را در پوست گردو گذاشته است. حتی بر خلاف میل باطنی باشگاه و سرمربی. به همین دلیل مجبور به جدایی بعضی بازیکنان شدیم. اگر قرار بود در این پست بازیکن بگیریم، نعمتی را از دست نمی‌دادیم.

 
حمایت درویش از عبدی و زاهدی
در حالی که هواداران پرسپولیس معتقدند این باشگاه حتماً باید مهاجم نوک قابلی جذب کند درویش در آخرین مصاحبه‌اش گفته است: ما در نوک حمله مهدی عبدی و شهاب زاهدی را داریم. این روزها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نام تعداد زیادی مهاجم از همین کشورهای همسایه اعلام می‌شود ولی واقعاً چند نفر آنها بهتر از عبدی یا زاهدی هستند. باید به عبدی و زاهدی بها، حمایت و انرژی لازم را بدهیم. هواداران گاهی نقش بسیار مهم خود در این زمینه را نادیده می‌گیرند آن هم در پرسپولیسی که به هوادارانش زنده است. گاهی آن چه داریم به چشم‌مان نمی‌آید و بدون آن که متوجه باشیم در جهت تضعیف و روحیه آنها گام بر می‌داریم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی