صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

آقایان نمی‌گذارند استقلال بازیکن بگیرد
رشیدی: استقلال سال‌ها است با هیولای درون می‌جنگد
منصور رشیدی پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: «استقلال کمی از آن شرایط سخت چند هفته پیش بیرون آمده و حالا تا حدودی آرامش به اردوی این تیم بازگشته و این جای امیدواری است که این روند تا شروع لیگ ادامه پیدا کند و استقلال بتواند شروع خوبی داشته باشد اگرچه سخت است. استقلال نتوانست به‌خاطر سنگ‌اندازی برخی آقایان بازیکنان مورد نظرش را جذب کند، آبی‌ها حتی نتوانستند یک اردوی آماده‌سازی در تهران هم داشته باشند و حالا باید با انجام چند بازی تدارکاتی خود را آماده شروع لیگ کنند که این در فوتبال دنیا بی‌سابقه است و فکر می‌کنم استقلال برای اولین بار آن را تجربه می‌کند.» کارشناس فوتبال در خصوص صحبت‌های نکونام در مورد عوامل تخریب استقلال و جلسات آنها برای برکناری گفت: «متأسفانه استقلال سال‌هاست که با هیولای درون می‌جنگد و این جنگ تمامی ندارد. این افراد به دنبال این هستند تا دوست و شریک تجاری خود را به استقلال بیاورند. آنها دل‌شان برای استقلال نمی‌سوزد و بیشتر دنبال پر کردن جیب خودشان هستند و حاضرند استقلال را نابود کنند تا به اهداف‌شان دست پیدا کنند.»
 

رقابت دو ملی‌پوش
خالدآبادی بهترین خرید استقلال است؟
استقلال هر چقدر در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است، درون دروازه مشکلی از بابت تعداد نفرات ندارد. تمدید قرارداد سیدحسین حسینی و اضافه شدن محمدرضا خالدآبادی و همچنین حضور علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر سبب شده تا آبی‌ها در حال حاضر 4 گلر خوب در اختیار داشته باشند. در این بین به احتمال فراوان علیرضا رضایی از جمع استقلالی‌ها جدا می‌شود و او را با پیراهن تیم دیگری خواهیم دید. اگرچه با حضور خالدآبادی در استقلال سینا سعیدی فر درخواست جدایی به مسئولان باشگاه ارائه کرده و دوست دارد به تیمی برود که بیشتر فرصت بازی داشته باشد، اما تا زمانی که او در استقلال حضور دارد، رقابتش با خالدآبادی جالب است. خالدآبادی و سعیدی‌فر دو دروازه‌بان اصلی تیم امید به شمار می‌روند که رقابت آنها در جمع شاگردان عنایتی هم وجود دارد. اگر سعیدی فر هم در استقلال بماند، او به همراه خالدآبادی رقابت جالبی زیر نظر بهزاد غلامپور در استقلال هم تجربه خواهد کرد و به این ترتیب همه اردوهای فوتبالی خود را در فصل جدید همراه با یکدیگر تجربه خواهند کرد! البته این را باید گفت که کارشناسان فوتبال معتقد هستند خالد آبادی تا اینجای کار بهترین خرید استقلال است.


همه چیز علیه نکونام
جواد نکونام خواستار جذب ۳ بازیکن خارجی شده اما مدیران باشگاه به وی اعلام کرده‌اند برای جذب بازیکن خارجی مجموعاً ۱ میلیون و دویست هزار دلار می‌توانند هزینه کنند و همین کار را برای نکونام بسیار دشوار کرده است. به این معنا که استقلال قادر به جذب بازیکن خارجی نیست.

 

جستجو
آرشیو تاریخی