صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

رضایی میهمان تمرین استقلال
با جذب خالدآبادی تکلیف علیرضا رضایی هم با استقلال روشن شده و این دروازه‌بان باید به دنبال یافتن تیم جدید باشد. از چند تیم تهرانی به عنوان مقصد احتمالی این دروازه‌بان یاد شد اما رضایی هنوز نتوانسته قراردادی را با تیم جدید خود منعقد کند و ممکن است این موضوع قدری به درازا بکشد. با توجه به اینکه رضایی با استقلال قرارداد دارد، او همچنان با آبی‌ها تمرین خواهد کرد تا تکلیفش با تیم جدید روشن شود. رضایی قصد دارد به جایی برود که شانس بازی داشته باشد. در استقلال دیگر شانس او از فصل پیش هم کمتر شده و اگر بخواهد درصدی به ماندن در استقلال فکر کند، با آینده فوتبالی خود به شدت بازی کرده است.


عالمی هم امیدوار نیست
ایمان عالمی، پیشکسوت استقلال به آینده این باشگاه چندان امیدوار نیست. او نیز حرف بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه را تکرار می‌کند: «تا جایی که می‌دانم استقلال 600 میلیارد تومان بدهی دارد و وضعیت این تیم سخت و دشوار است. تجربه‌ام به من می‌گوید شرایط استقلال خوب پیش نمی‌رود و اگر مسابقات شروع شود این روند باز هم ادامه خواهد داشت.» عالمی به مشکلات دیگری هم اشاره کرده است: «نبود بازیکن و مشکلات مالی اجازه نمی‌دهد استقلال آنطور که باید و شاید عملکرد موفقی داشته باشد. بازیکنان قرارداد حرفه‌ای می‌بندند. مدیری تصمیم گرفت که این مدلی قرارداد ببندد و حالا که بحث کاهش قرارداد مطرح شده است، بازیکنان مقصر نیستند، ولی به خاطر شرایط باشگاه، دو طرف باید تصمیم درستی بگیرند. حق بازیکن است که باشگاه به تعهداتش در قبال او عمل کند. این وسط یکسری‌ها وارد می‌شوند و بین مدیرعامل و بازیکن قرار می‌گیرند که دودش به چشم دو طرف می‌رود. بازیکن قراردادش را حرفه‌ای امضا کرده و تصمیم با خودش است، ولی در مجموع باید کمک کنند که این مرحله طی شود.»


غلامی 80 درصد دریافتی داشته است!
در حالی که عارف غلامی به زعم همه کارشناسان یک مدافع معمولی محسوب می‌شود و دراستقلال نیز هرگز چهره درخشانی نبوده اما فصل پیش 80 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است. اینکه چه طور غلامی با آن عملکرد فاجعه‌بارش 80 درصد پول گرفته و دیگر بازیکنان حتی نیمی از قرارداد خود را هم نگرفته‌اند، سؤال مهمی است که مدیران استقلال باید به آن پاسخ دهند. البته برخی معتقدند غلامی از سوی افرادی که با باشگاه استقلال ارتباط‌هایی دارند واخیراً نیز نام آنها رسانه‌ای شده ارتباط‌هایی دارد و به همین دلیل هم توانسته سر وقت پولش را دریافت کند!

 

جستجو
آرشیو تاریخی