صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

خداحافظی اجباری سیلوا از فوتبال
داوید سیلوا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و منچسترسیتی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید ناشی از پارگی رباط صلیبی زانوی چپ که پنجشنبه گذشته اعلام شد، در روزهای آینده از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
به این ترتیب ستاره اهل جزایر قناری در 37 سالگی به دوران فوتبال فوق‌العاده خود پایان خواهد داد.
او قهرمانی جهان با اسپانیا را به عنوان بزرگترین موفقیت‌ خود در فوتبال می‌داند و علاوه بر این موفقیت‌های زیادی را نیز با سیتی جشن گرفت.
داوید سیلوا چهارشنبه گذشته در تمرین مصدوم شد و روز پنجشنبه رئال سوسیداد گزارشی پزشکی ارائه کرد که در آن آسیب‌دیدگی رباط صلیبی زانوی چپ سیلوا تأیید شده بود.
این یک اتفاق تلخ و دردناک برای سیلوا بود و سایت کادناسر اطمینان داد که او خداحافظی خود را از فوتبال اعلام خواهد کرد. مارکا نیز این خبر را تأیید کرد.
او اخیراً قراردادش را تا 2024 تمدید کرده بود و قرار بود این آخرین فصل فوتبالی‌اش باشد. با این حال مصدومیت رباط صلیبی خداحافظی او را جلو انداخت. سیلوا امیدوار بود سوسیداد را در لیگ قهرمانان فصل پیش‌رو همراهی کند ولی حالا باید به فکر خداحافظی از دنیای فوتبال باشد.

تیم جدید مدافع ناکام بارسا
باشگاه لیل فرانسه با انتشار بیانیه‌ای از عقد قراردادی دوساله با ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی سابق تیم فوتبال بارسلونا خبر داد.
اومتیتی 29 ساله سال 2016 از لیون فرانسه به بارسلونا پیوست اما دوران حضورش در این تیم پایان خوشی نداشت و پس از یک فصل حضور قرضی در تیم لچه ایتالیا اکنون دوباره به فرانسه برگشته است تا برای لیل بازی کند.
او پس از عقد قراردادش با لیل که شماره 14 آن را به تن خواهد کرد، گفت: «من با فرهنگ پیروزی‌طلبی بزرگ شده‌ام و می‌خواهم این فرهنگ و ذهنیت را به تیم جدیدم منتقل کنم.»
اومتیتی با فسخ قراردادش با بارسلونا که سه سال دیگر از آن باقی مانده بود، به عنوان بازیکن آزاد به لیل پیوسته است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی