صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

فقط سه سهمیه خارجی پرسپولیس مانده
کنعانی و زاهدی خارجی حساب می‌شوند!
باشگاه پرسپولیس به خاطر حضور در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند در فصل نقل و انتقالات ۷ بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته باشد، این در شرایطی است که تعداد بازیکن خارجی برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند ۶ نفر است. در حال حاضر ۴ سهمیه از ۷ سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس پر شده و این باشگاه فقط می‌تواند ۳ خارجی دیگر در طول فصل جذب کند.
گئورگی گولسیانی و وحدت هنانوف به‌عنوان دو بازیکن خارجی پرسپولیس در این لیست حضور دارند و محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی هم که از تیم‌های خارجی به پرسپولیس آمدند دو سهمیه دیگر بازیکنان خارجی را به خود اختصاص داده‌اند. طبق قانون جدید بازیکنان ایرانی که فصل گذشته خارج از کشور بازی می‌کردند به‌عنوان سهمیه بازیکن خارجی حساب می‌شوند.

 
تکذیبیه کماسی درباره ادعای عجیب قلیچ
وحید قلیچ در آخرین حرف‌های عجیبش گفته بود در زمان حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا مهدی هاشمی‌نسب رفتار توهین‌آمیزی با کماسی انجام داده و همین موضوع واکنش او را در بر داشته است.
پرویز کماسی مربی اسبق بدنسازی پرسپولیس در واکنش به این صحبت گفت: اصلاً هیچ اتفاقی رخ نداده است زیرا خود من هاشمی‌نسب را پیش از حضور در پرسپولیس و زمانی که در تیم پارس‌خودرو بازی می‌کرد می‌شناختم.
او ادامه داد: ما مقابل تیم پارس خودرو بازی داشتیم و هاشمی‌نسب از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و برای همین هم همراه با ناصر ابراهیمی به عیادت او رفتیم. حتی وی پیش من در مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب تمرین می‌کرد. پسر خوب و باشخصیتی است و تا الان بدی از او مشاهده نکرده‌ام.
مربی اسبق بدنساز باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: این حرف‌هایی که راجع به من زده شده صحت ندارد. نه تنها هاشمی‌نسب بلکه هیچ بازیکن دیگری نسبت به من شوخی زننده‌ای نداشته و چنین چیزی را به یاد ندارم. چنین چیزی صحت ندارد و برایم جای سؤال است که چرا باید چنین موضوعاتی به زبان
آورده شود.

 
بازیکن تیم ملی نوجوانان در تمرین پرسپولیس
سرخپوشان پایتخت تمرین پنجشنبه خود را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه و بعد از شنیدن صحبت‌های سرمربی آغاز کردند.
تمرینات هوازی و استارت‌های سرعتی، راندو در قالب سه گروه، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون‌تیمی بخش‌های مختلفی بود که روز پنجشنبه در تمرین اجرا شد.
سمیر حبوباتی بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس و تیم ملی نوجوانان هم در این تمرین حاضر بود و با سرخپوشان تمرین کرد.
بخش‌هایی از این تمرین هم زیر بارش باران انجام شد.
اعضای تیم پر‌سپولیس که اردوی کوتاه‌مدتی را در تهران آغاز کرده‌اند بعد از پایان تمرین به هتل بازگشتند.

جستجو
آرشیو تاریخی