صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

ویترین تازه برای جام‌های پرسپولیس
در هفته‌ها و حتی ماه‌های اخیر بسیاری از رسانه‌ها و اهالی فوتبال به شرایط نگهداری جام‌های قهرمانی این باشگاه اعتراض داشتند چرا که جام‌ها مثل یک باشگاه کوچک و محلی در اتاق مدیرعامل چیده شده بود. البته در دوره حضور مرحوم جعفر کاشانی بحث تأسیس و تشکیل یک موزه شکیل در ورزشگاه شهید کاظمی مطرح شد و مدیران باشگاه درباره این طرح صحبت هم کردند اما مشخص نشد به کجا رسید. با این حال باشگاه پرسپولیس برای اینکه شرایط جام‌ها از آن وضعیت خارج شود اقدام به طراحی و نصب ویترین جدیدی در ساختمان باشگاه کرد تا جام‌های دریافتی از سوی تیم بزرگسالان در این ویترین قرار داده شود. این اتفاق الان افتاده و ویترین افتخارات پرسپولیس با چیدمان جام‌ها وضعیت بهتری پیدا کرده است.


سکوت در مورد لغو جلسه هیأت مدیره
طبق برنامه قرار بود هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس سه‌شنبه به سه‌شنبه تشکیل جلسه دهد تا گزارش کار رضا درویش را دریافت و آن را بررسی کند اما هیأت‌مدیره این هفته تشکیل جلسه نداد. این در حالی است که اردوی خارجی پرسپولیس به‌دلیل تأمین نشدن منابع مالی هفته قبل لغو شد و هیچ بازیکنی هم به جمع سرخپوشان اضافه نشد. معلوم نیست که نشست بعدی چه زمانی برگزار شود اما سرخپوشان و کادر فنی در آستانه آغاز لیگ بیست و سوم آن‌طور که به نظر می‌رسد به خاطر برگزار نشدن اردوی خارجی آن هم برای سومین سال متوالی شاکی‌ اند.


تمرین در مرکز خرید شمال شهر
در شرایطی که اردوی سه روزه پرسپولیس از شنبه شب در تهران شروع شده یحیی در ادامه برنامه آماده‌سازی تیم خود دیروز دو جلسه تمرینی در دستور کار تیمش داشت. تمرین نوبت صبح که یک ساعت به طول انجامید به کار با وزنه و دستگاه‌های بدنسازی اختصاص داشت و بازیکنان طبق برنامه مخصوص خود تمرین کردند. این جلسه تمرینی در باشگاه مجهزی در یکی از مراکز خرید شمال شهر تهران برگزار شد. بازیکنان بعد از این جلسه تمرینی که زیر نظر لوسادا برگزار شد به هتل برگشتند تا بعد از چند ساعت استراحت راهی ورزشگاه شهید کاظمی شوند و تمرین عصر را برگزار کنند.


باز هم یک بانک
به داد رسید؟
در آخرین ساعت سه‌شنبه شب رضا درویش از طریق صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد قسط چهارم مطابات رادوشویچ پرداخت شده است. برخلاف آنچه قبل‌تر درویش در برنامه تلویزیونی ورزش مردم اعلام کرده بود او در متن مربوط به این خبر نوشته بود: باشگاه پرسپولیس که تا ۲۹ تیرماه فرصت داشت تا قسط سوم بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان سابق خود را پرداخت کند امروز(سه‌شنبه) این پول را به حساب این بازیکن واریز کرد. در این باره گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای پرداخت قسط سوم این بازیکن از یکی از بانک‌ها وام گرفته تا بتواند بدهی خود را بپردازد در حالی که درویش در برنامه ورزش و مردم گفته بود این پول را از طریق یک دوست تأمین کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی