صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

واکنش

400 هزار یورو برای ایمن حسین؟
این روزها رسانه‌های عراق از مذاکرات خوب باشگاه پرسپولیس با ایمن حسین مهاجم ملی‌پوش این کشور و عضو باشگاه الجزیره امارات خبر می‌دهند. ایمن حسین از سال 2015 برای تیم ملی عراق بازی می‌کند. این ستاره عراقی فصل گذشته از قطر راهی امارات شد ولی در فصل گذشته تنها 9 بازی برای الجزیره انجام داد و موفق شد یک گل به ثمر برساند. سایت «ترانسفرمارکت» ارزش مهاجم عراقی مدنظر پرسپولیس را 400 هزار یورو(بیش از 20 میلیارد تومان) اعلام کرده است. باید دید باشگاه الجزیره برای صدور رضایتنامه ستاره عراقی چقدر از پرسپولیس می‌خواهد. طبق گزارش رسانه‌های عراق پرسپولیس تنها مشتری ایرانی ایمن حسین به شمار نمی‌آید چون تراکتور هم این بازیکن را زیرنظر دارد. اخبار مربوط به این مهاجم عراقی در حالی مدام در رسانه‌های عراقی و اماراتی منتشر می‌شود که در باشگاه پرسپولیس هیچ کس اشاره‌ای به اقدام باشگاه برای جذب این بازیکن نداشته و مشخص نیست منشأ این اخبار کجاست.
 

مشکل نور در بازی تدارکاتی پرسپولیس
پرسپولیس عصر دوشنبه در سومین بازی تدارکاتی‌اش مقابل پیکان به میدان رفت که این بازی در ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان برگزار شد. اتفاق عجیب این بازی دیر روشن شدن پروژکتورهای ورزشگاه بود که با اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها همراه شد. این بازی ساعت 7 شروع شد و از اواخر نیمه اول هوا تاریک شده و دیدن توپ تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسید اما پروژکتورها روشن نمی‌شد. این مسأله اعتراض شدید افشین پیروانی را به همراه داشت. او می‌گفت با این وضعیت امکان مصدومیت بازیکنان زیاد شده و اگر پروژکتورها روشن نشود بهتر است بازی را تعطیل کنند. با وجود این بعد از اعتراض شدید پرسپولیس خیلی دیر پروژکتورها روشن شد تا ادامه بازی زیر نور دنبال شود.

 
بازی با پیکان تماشاگر داشت
چمن ورزشگاه اکباتان در زمان بازی پیکان – پرسپولیس شرایط بدی نداشت اما ضعیف‌تر از بازی با هوادار در نیمه‌نهایی جام حذفی بود. نکته ویژه این بازی اما حضور تماشاگران کم سن و سال بود. تقریباً تمام بچه‌های مدرسه فوتبال و تکواندوکارهای خردسال که در ورزشگاه قوامین تمرین می‌کنند تماشاگر این تمرین بودند. جالب اینکه در اقدامی عجیب والدین این بچه‌ها را به ورزشگاه راه نمی‌دادند تا آنها با نگرانی تا پایان بازی منتظر بچه‌هایشان بمانند.
 

اردوی سه‌روزه شروع شد
از روز گذشته اردوی سه روزه پرسپولیس در تهران شروع شد. پرسپولیس که نتوانسته به اردوی خارجی برود مجبور شد سه روز در تهران اردو داشته باشد. به همین خاطر بعد از‌ تمرین دیروز پرسپولیس همه اعضای تیم به هتل پارسیان آزادی رفتند تا هم در کنار یکدیگر باشند هم در روزهایی که تمرینات سخت بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی پی در پی بدن‌هایشان را تحت فشار قرار داده از استخر و سونای هتل استفاده کرده و ریکاوری کنند. اردوی سه روزه پرسپولیس جمعه با یک بازی تدارکاتی دیگر به پایان می‌رسد اما تا دیروز حریف تدارکاتی سرخ‌ها مشخص نبود.

جستجو
آرشیو تاریخی