صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و چهار - ۲۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و چهار - ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

 

مرادمند به العربی می‌رود؟
با جذب ایمان سلیمی و توافقاتی که با عارف غلامی شده تعداد مدافعان میانی استقلال با حضور سهرابیان و مرادمند به عدد چهار می‌رسد. با توجه به اینکه نکونام در فصل جدید با روش چهار دفاع بازی خواهد کرد و بازیکنان استقلال نیز به گونه‌ای جذب شده‌اند که راهی جز بازی با این سیستم نیست، بازی در ترکیب اصلی استقلال دشوار خواهد بود و نکونام ناچار است برای هر بازی از دو مدافع میانی بهره بگیرد. در عین حال روزبه چشمی نیز قابلیت بازی در پست دفاع میانی را دارد و چنانچه این بازیکن تیمش را در شرایط اضطرار ببیند، به خط دفاع منتقل خواهد شد.
در واقع استقلال اکنون 5 گزینه برای بازی در این پست در اختیار دارد ضمن اینکه یک مدافع جوان نیز چشم نکونام را گرفته و قرار است با استقلال قرارداد منعقد کند. با توجه به شرایط موجود، مرادمند از نکونام خواسته اجازه جدایی‌اش را صادر کند. مرادمند از یک باشگاه قطری به نام العربی پیشنهاد دارد و بی‌میل نیست با توجه به ‌‌ترافیک ایجاد شده، به لیگ قطر برود و علاوه بردریافت دستمزد قابل توجه نسبت
به استقلال، یک فضای تازه را تجربه کند.


وضعیت کلی بازیکنان استقلال در فصل جدید
استقلال تاکنون 19 بازیکن بزرگسال به خدمت گرفته و اگر بخواهد بازیکن جدید جذب کند باید از میان بازیکنان بزرگسال یکی را از فهرست خارج کند.
اسامی بازیکنان بزرگسال استقلال به این شرح است:
1  صالح حردانی
2  روزبه چشمی
3  مهدی مهدی‌پور
4  سجاد شهباززاده
5  کوین یامگا
6  پیمان بابایی
7  رضا میرزایی
8  آرمان رمضانی
9  ابوالفضل جلالی
10  ارسلان مطهری
11  سعید مهری
12  آرش رضاوند
13  علیرضا رضایی
14  مهرداد محمدی
15  آرمین سهرابیان
16  محمدحسین مرادمند
17  امید حامدی‌فر
18  ایمان سلیمی
19  سید حسین حسینی
اسامی بازیکنان زیر 23سال استقلال:
1   محمدحسین زواری
2   امیرعلی صادقی
3   سینا سعیدی فر
(جای سه گزینه خالی است)
البته نام سبحان خاقانی هم در فهرست استقلال دیده می‌شود که نکونام هنوز تصمیم قطعی را درباره خواستن یا نخواستن این بازیکن اتخاذ نکرده است.


چشمی مورد توجه AFC
روزبه چشمی با گلی که وارد دروازه ولز کرد تبدیل به یکی از بازیکنان مهم تاریخ فوتبال آسیا شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا توجه ویژه‌ای به این بازیکن دارد. روز گذشته صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویری از چشمی منتشر کرد که او را در حال شادی بعد از گل به ولز نشان می‌دهد. تصویری هم از چشمی که متعلق به دوران بازی در تیم امید ایران است نیز در کنار این تصویر جلب توجه می‌کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی