صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

قرعه مناسبی داریم

بدرقه: بازی هفته اول با پرسپولیس خیلی هم خوب است

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار
میلاد بدرقه مدافع جوان خوزستانی که فصل گذشته شاگرد مجتبی حسینی در پیکان بود، حالا با حضور این سرمربی در آلومینیوم اراک، راهی این تیم سبزپوش شد تا بار دیگر با حسینی
کار کند.
 بدرقه می‌گوید چند پیشنهاد خوب دیگر هم داشتم اما به خاطر اینکه مجتبی حسینی به پیشرفت بازیکنان کمک می‌کند، ترجیح دادم فصل آینده هم با این سرمربی نسبتاً جوان کار کنم.

چطور شد که به آلومینیوم رفتی؟
من یکسری پیشنهاد داشتم و بعضی از دوستان تماس گرفتند که من هم بالا و پایین کردم و دیدم بهترین انتخاب آلومینیوم اراک و کار کردن با آقای حسینی است. من ۲ سال با آقای حسینی کار کردم و باید بگویم به لحاظ فوتبالی و پیشرفت خیلی به من و دیگر بازیکنان کمک کرد که به همین دلیل تصمیم گرفتم این فصل هم در خدمت ایشان باشم.
یعنی خود آقای حسینی با شما تماس گرفت؟
بله، آقای حسینی با مدیربرنامه‌هایم صحبت کرد و چون بازیکن آزاد بودم به راحتی توانستم به آلومینیوم بروم.
آلومینیوم این فصل به لحاظ بودجه‌ای چطور است؟
بودجه تیم نسبت به فصل قبل کمتر شده که همین مسأله باعث یکسری تغییرات شد. به هر حال یکسری بازیکن اضافه شدند که تیم جوان و خوبی داریم.
ظاهراً آقای حسینی دوست دارد تیم‌های جوان داشته باشد.
آقای حسینی دوست دارد با بازیکنانی کار کند که به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی در خدمت تیم باشند. تمرینات بدنی سختی دارد و بازیکنانی را انتخاب می‌کند که راغب باشند پیشرفت کنند. به همین دلیل سن و سال برایش خیلی ملاک نیست و بیشتر دنبال این است که به پیشرفت بازیکن کمک کند و البته تیم نتیجه بگیرد.
در آلومینیوم اراک با اسماعیل شریفات همبازی شدی که هم همشهری هستید و هم اینکه قبلاً همبازی بودید...
بله، خیلی خوشحالم از این بابت. من با آقا اسماعیل در فولاد یکی، دو فصل همبازی بودم و شناخت خیلی خوبی نسبت به هم داریم. دوستان خوبی هم هستیم که اینجا تلاش می‌کنیم روزهای خوبی داشته باشیم و به تیم کمک کنیم.
قرعه‌کشی لیگ هم انجام شد. فکر می‌کنی قرعه آلومینیوم چطور بود؟
خدا را شکر قرعه خوبی برای آلومینیوم افتاد. البته فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم چون در طول فصل با همه تیم‌ها بازی خواهیم کرد. همه تیم‌ها قابل احترام هستند و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
بازی اول آلومینیوم با پرسپولیس است که بازی افتتاحیه هم خواهد شد چون با قهرمان فصل قبل بازی دارید.
بله، بازی افتتاحیه است. پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است که هم قهرمان لیگ شد و هم قهرمان جام حذفی که با این جام‌ها، قهرمان سوپرجام هم حساب می‌شود. حریف قابل احترامی است و تلاش می‌کنیم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم تا دل مردم اراک را شاد کنیم.
آلومینیوم فصل آینده، چه هدفی را دنبال می‌کند؟
تغییرات در آلومینیوم زیاد بوده و یکسری بازیکن که چندین و چند سال کنار هم بودند، جدا شدند؛ بازیکنانی که ثبات و شخصیت ایجاد کردند و خیلی زحمت کشیدند. البته نفرات خوبی اضافه شدند که تلاش می‌کنیم جایگاه تیم را ارتقا بدهیم.
آلومینیوم اراک فصل گذشته هشتم شد، یعنی فکر می‌کنید می‌توانید رتبه‌ای بالاتر به دست بیاورید؟
تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. فوتبال اینطور نیست که از الان بتوانیم بگوییم چندم می‌شویم اما همه فکر و ذکر و تلاش‌مان این است که بهترین نتایج را بگیریم. البته زمان می‌برد نفرات جدید جا بیفتند اما رفته رفته همه چیز خوب می‌شود و کار می‌کنیم که سال‌های آینده بیشتر در مورد آلومینیوم بشنوید.

ZOOM

قراردادت با آلومینیوم ۲ ساله است؟
بله، من قرارداد ۲ ساله دارم و خدا را شکر راضی هستم از انتخابم.
مبلغ قراردادت به سقف هم نزدیک شده یا نه؟
از مبلغ راضی هستم اما باید بگویم سقف برای یکسری باشگاه‌ها است. آلومینیوم و تیم‌های وسط جدولی نمی‌توانند به لحاظ قراردادی با این تیم‌ها رقابت کنند. ضمن اینکه این فصل بودجه باشگاه آلومینیوم کمتر شده و به لحاظ بازیکنی هم نمی‌توانیم با این تیم‌ها مقابله کنیم اما همه چیز در زمین خلاصه می‌شود. خدا را شکر خوشحالم در خدمت مردم اراک هستم و چالش جدیدی را امتحان می‌کنم. تمام تلاشم این است که هم جواب اعتماد آقای حسینی و دیگر اعضای کادرفنی را بدهم و هم اینکه بتوانیم برای مردم اراک افتخارآفرینی کنیم.
طوری از افتخارآفرینی صحبت می‌کنی که انگار برای رسیدن به سهمیه آسیا برنامه دارید!
بالاخره تیم‌هایی مثل آلومینیوم ۵، ۶ سال حضور در لیگ برتر را تجربه کرده‌اند و تا الان هم نتایج خوبی گرفته‌اند. هیچ چیز غیرممکن نیست و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

جستجو
آرشیو تاریخی