صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه - ۲۲ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه - ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دوست ندارم رابطه تیم امید و باشگاه‌ها مکدر شود

عنایتی: من و نکونام همدیگر را درک می‌کنیم

دیروز سرانجام سکوت عنایتی شکست و او درباره غیبت دو بازیکن استقلال در اردوی تیم امید صحبت کرد. سرمربی تیم امید بر خلاف عوامل دیگر این تیم موضعی دوستانه و منطقی داشت.
عنایتی در واکنش به بیانیه استقلال که نزدیکان تیم امید را به «شلوغ‌کاری» متهم کرده بود، گفت: «دقایقی قبل با جواد نکونام صحبت کردم. مسأله خاصی بین ما وجود ندارد. هم جواد آنقدر تجربه دارد که شرایط و موقعیت من را درک کند و هم من متوجه اوضاع خاص نکونام در استقلال هستم. ما باید به هم کمک کنیم. هم ما انتظار داریم استقلال شرایط ما را درک کند و هم باید به آنها این حق را بدهیم که از اما انتظار ملاحظه وضعیت‌شان را داشته باشند.»
سرمربی تیم امید ادامه داد: «به هر حال با توجه به اینکه همه تیم‌های لیگ برتری به جز استقلال و پرسپولیس به ما بازیکن دادند، ما دنبال این بودیم که این موضوع در فضایی تعاملی پیش برود. در همین رابطه با یحیی گل‌محمدی و بازیکنی که از تیمش می‌خواستیم صحبت کردیم و با جواد نکونام هم صحبت کردم. مشکل خاصی وجود ندارد.»
عنایتی تأکید کرد که نمی‌خواهد روابط بین تیم امید و باشگاه‌ها مکدر شود و گفت: «ما بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش داریم و اصلاً نباید فضای بین تیم‌ امید و باشگاه‌ها دچار تنش شود، چون همه برای یک هدف که رشد بازیکنان جوان و موفقیت فوتبال ایران که نفع آن برای همه ارکان خواهد بود، تلاش می‌کنیم.»
او ظهر دیروز مصاحبه دیگری داشت که در آن گفته بود: «من به باشگاه استقلال حق می‌دهم و اینگونه نیست که بخواهیم به زور از این تیم بازیکن بگیریم، اما منفعت فوتبالی حضور این 2 بازیکن در اردوی تیم امید، برای خودشان و استقلال بیشتر از حضور در تمرینات استقلال است زیرا 3-2 بازی بین‌المللی در ترکیه انجام می‌دهند و شاد و خرم، با یک تجربه خوب به تمرینات استقلال بازمی‌گردند. ایرادی ندارد این تیم به جای 15 بازیکن، 13 بازیکن در تمریناتش داشته باشد.»
او در مورد غیبت محمدمهدی احمدی، مدافع پرسپولیس در اردو هم گفت: «روز گذشته حدود 15 دقیقه با احمدی صحبت کردیم. همیشه صحبت کردن راه جدیدی برای آدم باز می‌کند و تیم امید و باشگاه به احترام متقابلی می‌رسند. یحیی به من گفت سمت چپ دفاع پرسپولیس به دلیل مصدومیت مدافعانش خالی است اما درمورد اینکه احمدی چگونه می‌تواند در ترکیه به ما اضافه شود، صحبت کردیم. شنیده‌ام هنوز سفر پرسپولیس به ترکیه هم صد درصد قطعی نشده است. هر چیزی امکان دارد اما قطعاً این بازیکن از تمرینات عقب می‌افتد.»
عنایتی اضافه کرد: «بازیکنان دعوت شده از سپاهان و تراکتور در ترکیه به ما اضافه می‌شوند. از این باشگاه‌ها نیز تشکر می‌کنیم. این آخرین اردوی ما است و دیگر تا زمان آغاز رقابت‌های مقدماتی المپیک کاری به باشگاه‌ها نداریم. به دلیل نداشتن زمان، مجبور شدیم اردوی ترکیه را در این زمان برگزار کنیم. اگر از این مرحله بالا بیاییم، برای مرحله نهایی انتخابی المپیک، 5 فیفادی داریم و آنجا مشکل خاصی نیست. تنها سختی کار ما همین مرحله است. اگر از این مرحله بالا نرویم، همه چیز تعطیل می‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی