صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و نه - ۲۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و نه - ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

آنها که دست‌شان کوتاه است، حاشیه می‌سازند

آذرباد: با الهامی باید بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار
فصل گذشته یک سری کری‌خوانی بین ساکت الهامی و مس رفسنجان وجود داشت که حاشیه‌های زیادی به وجود آورد. با توجه به این مسأله اصلاً تصور نمی‌شد الهامی در فصل بعد هدایت همان تیم مقابل را به عهده بگیرد اما این اتفاق افتاد. با این شرایط،  یک سری از پیج‌های هواداری علیه سرمربی جدید مس رفسنجان شدند و در مقابل تعداد دیگری به حمایت از او پرداختند. این مسأله حالا حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی به وجود آورد که شاید خیلی‌ها را نگران کند. محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان که قرار است فصل آینده هم با این تیم ادامه دهد،  در رابطه با شرایط تیم،  اردوی ارمنستان،  کری‌های به وجود آمده و... صحبت می‌کند.
    
اردوی ارمنستان چطور است؟
ما قبل از اردوی ارمنستان یک اردوی چند روزه در سرچشمه داشتیم و بعد از آن از پنجشنبه شب به ایروان آمدیم و تا چهارشنبه در اینجا اردو داریم که ۲ بازی دوستانه انجام دادیم. اردوی خیلی خوبی است. یک بازی با تیم پنجم لیگ ارمنستان داشتیم که خیلی خوب بود. یک بازی هم با تیم هشتم انجام دادیم که بازی‌های خوبی بود.
قراردادت با مس رفسنجان تمام شده بود و تمدید کردی یا اینکه همچنان ادامه داشت؟
تمام نشده. یک سال قرارداد دارم اما بند فسخ در آن وجود دارد و می‌توانستم جدا شوم اما حرفه‌ای هستم و باید در تمرینات حضور پیدا کنم. به احتمال خیلی زیاد هم می‌مانم.
یعنی اگر پیشنهاد خوب داشته باشی ممکن است جدا شوی؟
بستگی دارد اما بعید است دیگر جا به جا شوم. پیشنهاد داشتم اما زیاد خوب نبود و ترجیح دادم در مس رفسنجان بمانم.
هدف مس رفسنجان برای فصل آینده مشخص است؟
در مورد هدف تیم،  خیلی مشخص صحبت نکردیم اما با توجه به اینکه فصل گذشته پنجم شدیم،  توقعات بالاست. امیدوارم بتوانیم تیمی قدرتمندتر از سال گذشته جمع شود و بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
و  قرعه‌کشی لیگ.
به نظر من قرعه بدی نیست ولی صددرصد هر بازی برای خودش سخت است. در لیگ برتر تیمی نمی‌آید وقت تلف کند. همه برنامه‌ریزی دارند و آنالیز می‌کنند. من فکر می‌کنم لیگ امسال جذاب خواهد بود.
بازی اول مس رفسنجان با هوادار است. تیمی که فصل گذشته ساکت الهامی هدایت آن را به عهده داشت.
خب به نظر من تیم عوض شده و همه چیز تغییر کرده. نفرات جدید اضافه شدند و نمی‌شود راجع به آن صحبت کرد.
تغییرات در کادرفنی مس رفسنجان یک سری حواشی به دنبال داشت. الان ۲ صفحه اینستاگرامی با نام مس رفسنجان فعال هستند که یکی منتقد ساکت الهامی و طرفدار محمد ربیعی است و دیگری برعکس. این حواشی به تیم‌تان ضربه نمی‌زند؟
به نظر من اینجوری نبوده و در واقع کسانی حواشی درست می‌کنند که دست‌شان از تیم کوتاه است. من خودم ۲ بار با آقای الهامی صحبت کردم و چنین چیزی نیست. به هر حال در فوتبال کری زیاد است.
اما اینکه به مس رفسنجان گفته بود پیرزن هستند،  همه دیدند...
این مسأله داستانش بسیار مفصل است. در فوتبال کری فوتبالی وجود دارد و خیلی‌ها از این جمله آقای الهامی سوءاستفاده کردند تا به اصطلاح هیجان بدهند و رسانه‌ای کنند. در حالی که واقعیت اینطور نبود. آقای الهامی ۲ سال در مس کرمان کار کرد و مردم نجیب استان را می‌شناسد. حالا هم تلاش می‌کند بهترین اتفاقات بیفتد.
اینکه گفتید بحث مفصل است،  توضیح نمی‌دهی؟
قبل از اینکه فیلم را کات کنند،  یک سری کری خوانده بودند که آقای الهامی جواب آنها را داد اما فیلم کات شد و فقط همین یک تکه را در رسانه‌ها پخش کردند. در واقع چنین چیزی نیست.
اما در ادامه،  مهرداد رضایی وقتی به هوادار گل زد،  در پاسخ به این جمله ساکت الهامی،  در شادی گل به شکل پیرزن‌ها راه رفت...
دقیقاً همین بحث فوتبالی و کری‌خوانی است. مهرداد رضایی هم با آقای الهامی صحبت کرد و خصومتی وجود ندارد. یک جو فوتبالی بود که فوتبالی هم حل شد.
مهرداد رضایی در تیم حضور دارد؟
بله،  رضایی جزو مهره‌های تأثیرگذار است.
پس حاشیه‌ای وجود ندارد؟
حاشیه‌ها همیشه بوده و این مسأله هم زیاد خاص و نگران‌کننده نیست.

ZOOM

تغییر و تحولات در کادرفنی چطور است؟ بعد از سال‌ها کار کردن با محمد ربیعی،  حالا قرار است با ساکت الهامی کار کنید. این تغییر،  برایتان سخت نیست؟
وقتی تغییر و تحول در مجموعه‌ای ایجاد می‌شود،  یک سری مشکلات به وجود می‌آید. آقای ساکت الهامی که تشریف آورد،  ایده دارد و فوق‌العاده خوب است. به طور حتم می‌تواند به تیم کمک کند که امیدوارم روند خوبی داشته باشیم. اگر بحث شخص خودم باشد،  باید بگویم من ۴ سال با آقای ربیعی کار کردم. البته قبل از آن با مربیان زیادی کار کرده بودم. آقای الهامی هم یکی از مربیان خیلی خوب لیگ ایران است و کارنامه مشخصی دارد. ۲ بار قهرمان جام حذفی شده که این نشان می‌دهد توانمند است. اگر ایده‌هایش را پیش ببریم فوتبال خوبی ارائه خواهیم داد و ان‌شاءالله نتیجه خواهیم گرفت.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی