صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هشت - ۲۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هشت - ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

آل‌کثیر قرار بود راحت‌ترین تمدیدی پرسپولیس باشد!

اطرافیان عیسی تأیید کردند؛ سپاهان تمام شد

فصل نقل و انتقالات همه چیز را عوض می‌کند. شرایط حاصل شده از تورم بالا و البته ارقام عجیبی که برخی باشگاه‌ها به بعضی بازیکنان می‌دهند باعث می‌شود تا هیچ چیز را نتوان از قبل پیش‌بینی کرد. در حالی که انتظار می‌رفت قرارداد عیسی آل‌کثیر راحت‌تر از هر بازیکنی با پرسپولیس تمدید شود اما این بازیکن از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و رقم خودش را بالاتر برد.
از بین 5 بازیکنی که پرسپولیس باید با آنها تمدید می‌کرد قرارداد سعید صادقی و امید عالیشاه کمی دیر اما بالاخره تمدید شد، گولسیانی هم بعد از بالا و پایین کردن رقم درخواستی‌اش در پرسپولیس ماند و حالا گفته می‌شود احتمال تمدید با سرلک هم زیاد است اما شاید کسی باور نمی‌کرد عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند. با توجه به مصدومیت طولانی عیسی و بازگشتش به پرسپولیس در زمستان گذشته و البته شرایط سنی او به نظر می‌رسید این مهاجم خیلی راحت و با آغوش باز قراردادش را تمدید کند اما عیسی از همان ابتدای مذاکرات همه چیز را دست بالا گرفت و تمدید با او مشکل‌ساز شد. پیشنهادهای عجیب عیسی به پرسپولیس و ارقامی که او مطرح کرده بود باعث شد از سه چهار روز قبل این مهاجم از تمدید قرارداد با پرسپولیس دور شود و به تیم‌های خواهانش نزدیک. ابتدا گفته شد فولاد و تراکتور به او پیشنهاد داده‌اند اما بعدتر اعلام شد احتمالاً مقصد او سیرجان و گل‌گهر باشد. از دیروز اما داستان سپاهان هم پیش کشیده شد و حتی خبر آمد باشگاه اصفهانی با او به توافق رسیده تا قراردادی دوساله ببندد.
این اتفاقات در حالی مطرح شد که یحیی گل‌محمدی هم خیلی سریع می‌خواست تکلیف خط حمله‌اش را بداند. از این رو بعد از مذاکرات بی‌نتیجه عیسی و باشگاه از عصر یکشنبه اعلام شد یحیی24 ساعت به او وقت داده تا تکلیف ماندن یا رفتنش را روشن کند.
دیروز که خبر جدایی احتمالی آل‌کثیر از پرسپولیس و حضورش در سپاهان به گوش رسید بسیاری به این نکته اشاره کردند که رقیب اصفهانی که بسیاری معتقدند حریف مستقیم برای قهرمانی دوباره سرخ‌ها در لیگ بیست و چهارم خواهد بود تنها برای تضعیف پرسپولیس دست روی عیسی گذاشته وگرنه نیازی به این مهاجم ندارد. سپاهان غیر از شهریار مغانلو آقای گل فصل قبل، کاوه رضایی را هم به تازگی جذب کرده و دو خرید تازه‌اش یعنی رضا اسدی و رضا شکاری هم قابلیت بازی در خط حمله را دارند.
با این حساب با در نظر گرفتن احتمال تمدید نکردن عیسی، اوضاع در خط حمله پرسپولیس نگران‌کننده شده و دوباره پرسپولیس در این منطقه احساس کمبود می‌کند. بعد از جدایی دیاباته و احتمال فسخ قرارداد با پریرای برزیلی حالا اگر عیسی تمدید نکند پرسپولیس تنها مهدی عبدی و شهاب زاهدی را در خط حمله دارد که با این بضاعت نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا بلکه در لیگ برتر نیز دچار کمبود خواهد شد. چند روزی است شنیده می‌شود پرسپولیس دوباره قصد دارد سراغ مهاجم خارجی جدید برود و گزینه‌هایی هم مطرح شده اما این ماجرا دوباره پرسپولیس را دچار چالشی تازه خواهد کرد. دیروز  در حالی که یحیی از نتیجه مذاکرات عیسی با باشگاه بی خبر بود اطرافیان آل کثیر گفتند او با سپاهان تمام کرده و به این تیم می پیوندد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی