صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هشت - ۲۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هشت - ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

محمد: ریگی، یاغی بی‌سر و صداست

شهاب زاهدی باید کیفیت اروپایی‌اش را نشان دهد

علیرضا محمد مدافع راست اسبق پرسپولیس از خریدهای تیم ابراز رضایت خودش را اعلام می‌کند و معتقد است که با تکمیل بازیکن در خط میانی و حمله شرایط پرسپولیس واقعاً عالی و استثنایی خواهد شد. علیرضا محمد برگزاری دربی در هفته پنجم را نیز زمان خوبی برای برگزاری می‌داند.

مسعود قراگزلو
خبر‌نگار
در رابطه با جذب کنعانی‌زادگان با وجود بازیکنانی مانند‌ پورعلی‌گنجی و گولسیانی در دفاع میانی چه نظر کارشناسی دارید؟
به هر حال حضور سه بازیکن عالی شرایط را سنگین می‌کند و بیرون ماندن هر کدام از این بازیکنان نیز سخت است اما شاید سرمربی تیم با سه دفاع بازی کند و از این سه بازیکن به شکل همزمان استفاده کند. به هر حال یحیی ممکن است تغییر سیستم بدهد و با روش جدیدی در فصل آینده بازی کند که این امر قطعاً با توجه به توانایی بازیکنان خواهد بود.
در حال حاضر یحیی با چالش کنار گذاشتن بازیکن برای خالی شدن لیست مواجه است و شاید در این رابطه حتی مجبور به کنار گذاشتن عیسی شود!
یحیی مربی باتجربه و زرنگی است و حتماً در رابطه با تیم و بهتر بستن آن همه جوانب را در نظر خواهد گرفت و پس از آن نسبت به بستن تیم اقدام خواهد کرد تا تیمش آسیبی در فصل نقل و انتقالات نبیند. به هرحال سرمربی تیم بعد از کنار گذاشتن پریرا حتماً برای وارد کردن بازیکن جدید بر اساس نیازش مجبور است که بازیکن دیگری را از لیست خارج سازد.
در رابطه با جذب احتمالی سعید عزت‌اللهی چه نظری دارید؟
سعید بازیکنی عالی به لحاظ کیفی است که اگر او نیز به تیم اضافه شود در کنار کنعانی‌زادگان شاید بهترین خرید پرسپولیس باشد.
اما این مسأله نیز وجود دارد که اگر سرلک بماند با حضور سعید و ریگی واقعاً کار برای سروش سخت می‌شود.
به هر حال حتماً یحیی فکر همه جوانب را با جذب بازیکنان جدید انجام خواهد داد و به گونه‌ای کار می‌کند که تیم و بازیکنان قبلی‌اش با گرفتن بازیکنان جدید آسیب نبینند و هر بازیکنی که به روش کاری سرمربی بخورند قطعاً در ترکیب قرار خواهد گرفت و شخص برای بازیکن مهم نیست.
در رابطه با بیرون ماندن کریم باقری جو خوبی وجود ندارد و همه پرسپولیسی‌ها معتقدند که کریم باید حفظ شود.
همه می‌دانند که هیچ کسی کاریزمای خاص آقا کریم را ندارد و حتماً تیم به ایشان نیاز دارد. مسئولان در رابطه با کنار گذاشتن کریم هم شفاف‌سازی نکردند به همین دلیل شاید تنها خود آقا کریم بداند که چرا جذب نشده اما هر چه که باشد حتماً آقا کریم باید برگردد و مدیریت هر چه زودتر در رابطه با بازگرداندن کریم اقدام خواهد کرد چون همه پرسپولیسی‌ها می‌خواهند آقا کریم باشد به همین دلیل مدیریت هم به خواست مردم احترام خواهد گذاشت.
در خصوص دربی که هفته پنجم برگزار می‌شود چه نقد فنی دارید؟
دربی خوش‌موقع است و فکر می‌کنم تا آن زمان تیم‌ها به آمادگی خوبی می‌رسند و بازیکنان در تیم جدیدشان جا افتاده‌اند از این‌رو حتماً بازی جذابی را بین دو تیم شاهد خواهیم بود.
در رابطه با مدعیان قهرمانی چه صحبتی دارید؟
چهار تیمی که فصل قبل جزو مدعیان بودند برای فصل آتی هم بالای جدول خواهند بود اما با وجود این با تیم خوبی که یحیی بسته و شخصیت قهرمانی که از پرسپولیس سراغ دارم باز هم فکر می‌کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و می‌تواند باز هم به یکه‌تازی‌اش در لیگ ایران ادامه دهد.
در خصوص جذب شهاب زاهدی چه توضیح فنی دارید؟
به نظرم شهاب مهاجم خوبی است و امیدوارم بتواند کیفیت اروپایی‌اش را هم در پرسپولیس نشان دهد هر چند با وجود جذب شهاب هم باز هم پرسپولیس به جهت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و سطحی که این مسابقات دارد به یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد.
در خصوص دفاع راست و چپ پرسپولیس برای فصل آتی چه ارزیابی فنی دارید؟
خوشبختانه محمدمهدی احمدی آبدیده شده و با حضور در تیم ملی امید و نفت مسجدسلیمان حالا با شرایط خوبی در خدمت پرسپولیس است و حضورش در کنار وحید امیری یا نعمتی، دفاع چپ پرسپولیس را بیمه می‌کند. از سوی دیگر در جناح راست هم دنیال را داریم که عالی است ضمن اینکه فرجی هم بازیکنی است که می‌تواند در دفاع راست بازی کند و پتانسیل خوبی دارد.
با حضور سرلک و احتمالاً عزت‌اللهی و ریگی شرایط برای سروش دشوار نمی‌شود؟
ریگی بازیکن خوبی است و به نوعی یک یاغی بی‌سر و صداست که باید خودش را با پرسپولیس وفق دهد. از سوی دیگر رقابت شدیدی در خط میانی پرسپولیس به وجود می‌آید که کار را برای سروش و بقیه هافبک‌ها برای قرار گرفتن در ترکیب را سخت می‌کند.
قهرمانی در آسیا اولویت هواداران پرسپولیس است. با وجود سرمایه‌گذاری تیم‌های عربی فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند آرزوی قهرمانی هوادارانش را محقق سازد؟
به نظرم امسال از پرسپولیس در آسیا خبرهای خوبی خواهید شنید چون با تیمی که یحیی بسته و تجربه‌ای که تیم با دو بار حضور در فینال آسیا پیدا کرده حتماً قابلیت قهرمانی را دارد و قادر است که خواسته هواداران در آسیا را برآورده سازد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی