صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هشت - ۲۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هشت - ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

گروسیان: استقلال خوزستان قرعه خوبی دارد

می‌جنگیم تا آخر فصل خوشحال باشیم

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار

فرزین گروسیان فصل گذشته در صنعت‌نفت آبادان آنقدر خوب درخشید تا این تیم بتواند در لیگ برتر بماند. گروسیان در بازی‌های آخر فصل و مخصوصاً در مقابل استقلال آنقدر خوب کار کرد تا زردپوشان بهترین نتایج را بگیرند و بتوانند شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر بالا ببرند. تلاش بی‌وقفه گروسیان باعث شد حالا او محبوبیت خاصی در آبادان پیدا کند و در دل مردم این شهر جا بگیرد. فرزین گروسیان که این فصل قرار است با استقلال خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کند، درباره تجربه حضور در صنعت‌نفت آبادان، رفتن به استقلال خوزستان، قرعه‌کشی لیگ برتر و... صحبت می‌کند.

فصل سختی با صنعت‌نفت آبادان داشتید اما در نهایت با خوشی تمام شد.
خدا را شکر فصل خوبی در آبادان داشتم. بازی آخر هم بازی خوبی بود چون موفق شدیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و شرمنده مردم نشویم. مردم آبادان واقعاً خیلی به من کمک کردند و همیشه حامی من بودند. واقعاً ممنونم از مردم خوب آبادان و آرزو می‌کنم همیشه موفق و شاد باشند.
با درخششی که در بازی‌های آخر داشتی، محبوبیت زیادی هم در آبادان به دست آوردی.
خدا را شکر می‌کنم. شاید به خاطر این بود که در آبادان هر چه داشتم را گذاشتم. مردم آبادان باهوش هستند و فوتبال را به خوبی درک می‌کنند. می‌دانند کدام بازیکن با تمام وجود بازی می‌کند. من در ۳ فصلی که در آبادان بودم هم هر چه داشتم گذاشتم. تمام فکر و ذکرم فقط تمرین و مسابقه بود. همه تلاشم را کردم بهترین باشم و شرمنده‌شان نشوم که خدا کمک کرد و در نهایت تیم در لیگ برتر ماند تا حداقل بخشی از لطف بزرگ مردم خوب آبادان را جبران کنیم.
 چه شد به استقلال خوزستان آمدی؟
به نظر خودم استقلال خوزستان انتخاب خوبی برای من است. امیدوارم گذر زمان هم این را ثابت کند. اینجا آرامش دارم و تلاش می‌کنم فصل جدید خوب باشد و با خاطره خوش تمام شود.
استقلال خوزستان برای نیفتادن بسته شده؟
 این را نمی‌دانم اما ما تمام توان را می‌گذاریم و می‌جنگیم تا آخر فصل خوشحال باشیم. هر بازی برای ما یک فینال است و می‌خواهیم با تمرکز کار کنیم. نتیجه هم دست خداست. همه انسان‌ها بالاترین‌ها و بهترین‌ها را می‌خواهند. ما هم می‌خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم که هم رضایت مردم را به دنبال داشته باشد و هم خودمان.
محمد طیبی هم مثل شما از صنعت‌نفت به استقلال خوزستان آمد. با توجه به اینکه در آبادان خیلی با هم هماهنگ بودید، فکر می‌کنی حضورش در استقلال خوزستان می‌تواند به شما کمک کند؟
بله، خدا را شکر طیبی اینجاست. او دفاع باتجربه و باکیفیتی است که می‌تواند به هر تیمی کمک کند. حضور طیبی دلگرمی است و مطمئنم می‌تواند به استقلال خوزستان هم کمک کند.
قرعه‌کشی لیگ هم انجام شد. به نظرت قرعه استقلال خوزستان خوب بود؟
خدا را شکر قرعه خوبی نصیب استقلال خوزستان شد. به هر حال ما باید با همه ۱۵ تیم بازی کنیم اما قرعه ما خوب است.
بازی اول با شمس‌آذر قزوین است که به نظر می‌رسد برای شروع فصل خوب باشد.
بله، بازی اول با شمس‌آذر است که مثل استقلال خوزستان به تازگی به لیگ برتر صعود کردند. بازی در اهواز است که تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. نتیجه دست خداست که خدا کند برنده ما باشیم.
اردوی تهران هم به نظر اردوی خوبی است.
واقعاً اردوی خوبی داریم. روزی ۲، ۳ جلسه تمرین می‌کنیم تا بدن‌ها آماده شود چون لیگ سخت و فشرده‌ای داریم. اردوی خوبی است که به خاطر این مسأله از مسئولان و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم. از مردم خوب و خونگرم خوزستان و طرفداران استقلال خوزستان تقاضا می‌کنم امسال از تیم حمایت کنند. تیم ما، تیمی جوان و خوبی است که تلاش می‌کند بهترین نتایج را بگیرد. از طرفداران خواهش می‌کنم کنار تیم باشند و حمایت کنند تا بهترین‌ها رقم بخورد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی