خبر

آغاز اردوی فرنگی با ۲ غایبِ مصدوم
تیم ملی فرنگی که قرار است با مهدی احدی در 55 کیلو،  امید آرامی در 60 کیلو،  شاهین بداغی و دانیال سهرابی در 72 کیلو،  محمد ناقوسی در 77 کیلو،  وحید دادخواه در 97 کیلو و امیر قاسمی منجزی و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم طی روزهای آینده عازم مجارستان شود،  دور جدید تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرد. این تیم 21 تیر راهی آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی خواهد شد. مهدی بالی و ابوالفضل مهدوی دو کشتی‌گیری هستند که به دلیل آسیب‌دیدگی در این اردو حضور ندارند.
 

ورود کمیته انضباطی به اعتراض گل‌گهر
کشتی‌گیران محروم می‌شوند؟
مرحله نیمه‌نهایی و همچنین پایانی لیگ دسته اول کشتی آزاد با حاشیه‌های زیادی همراه بود و بیشتر تیم‌ها نسبت به عدم همراهی برخی کشتی‌گیران‌شان در این مرحله حساس اعتراض داشتند. یکی از این تیم‌ها گل‌گهر سیرجان بود که به مرحله پایانی راه پیدا کرده بود اما سرپرست این تیم عنوان کرد حسین ابوذری و علی اکبرپور تعمداً این تیم را در مسابقه سوم چهارمی همراهی نکرده و ساک‌شان را بسته و اردوی تیم را ترک کرده‌اند. حمید یاری رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: «مسئولان سیرجان می‌گویند دو کشتی‌گیرشان نیامدند،  اگر آنها برای کمیته انضباطی مدرک بیاورند و طبق مستندات این را ثابت کنند که تعمداً کشتی نگرفته‌اند، قطعاً با آنها برخورد خواهد شد و حداقل از حضور در لیگ برتر محروم می‌شوند.»  اگر گل‌گهر سیرجان ثابت کند که دو کشتی‌گیرش بی‌دلیل این تیم را در مرحله پایانی لیگ دسته اول همراهی نکرده‌اند،  ممکن است آنها از حضور در لیگ فصل آینده محروم شوند.


«تهران» میزبان فینال قهرمانی کشور فانکشنال فیتنس
به گزارش روابط عمومی کمیته فانکشنال فیتنس؛ فینال مسابقات قهرمانی کشور فانکشنال فیتنس در دو بخش آماتوری و حرفه‌ای و همچنین مسابقات بهترین بهترین‌ها (مسابقات جایزه بزرگ تیمی دو نفره کشوری) طی روزهای چهارشنبه تا جمعه (21 تا 23 تیرماه‌) به میزبانی تهران و مجموعه ورزشی شهدای کن برگزار می‌شود. بر این اساس 21 تیرماه کمیته فنی مسابقات آیتم رقابت‌ها را به تیم‌های شرکت کننده اعلام کرده و سپس رقابت بین منتخبین در گروه‌های اعلام شده در روزهای 22 و 23 تیرماه به ترتیب در فینال مقدماتی و اصلی از ساعت 17 عصر برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است مرحله اول تا سوم تست (آنلاین) این دوره از رقابت‌ها با حضور 27 استان پیگیری شد که در نهایت 10 تیم دو نفره در بخش حرفه‌ای و 5 تیم دو نفره در بخش آماتوری به فینال راه پیدا کردند. همچنین قرار است نخستین نشست خبری انجمن فانکشنال فیتنس ایران، با حضور احمد گواری و مظفر علیشائی (سرپرست و سرپرست دبیرکلی فدراسیون آمادگی جسمانی)، عسگر آزادیان (سرپرست انجمن فانکشنال فیتنس) و تنی چند از قهرمانان و مسئولین این مجموعه روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح در سالن همایش پارک گفت و گوی تهران برگزار شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی