صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

جدیدترین آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
با توجه به شکایت رضا رضایی از باشگاه استقلال ملاثانی، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
در پی شکایت محمدرضا فلاحیان از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه پرداخت 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 76 میلیون و 300 هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.
در پرونده شکایت سعید حسین‌پور از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت قرار عدم استماع دعوی حسین‌‌پور به طرفیت باشگاه پرسپولیس را صادر کرد.
با توجه به شکایت باشگاه تراکتور تبریز از کاوه رضایی، کمیته وضعیت با عنایت به استرداد دادخواست از سوی خواهان قرار ابطال دادخواست را صادر کرد.


زهیوی دوباره پیراهن آبی پوشید
رحیم زهیوی در شرایطی بار دیگر به استقلال خوزستان بازگشته که در فصل منتهی به قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ پانزدهم یکی از مؤثرترین نفرات تیمش بود و به واسطه همین عملکرد پس از قهرمانی با آبی‌پوشان شهر اهواز به فوتبال قطر رفت و به عضویت الشحانیه درآمد. زهیوی البته پس از قهرمانی با استقلال خوزستان و انتقال به قطر خیلی خوش‌شانس نبود و مصدومیت رباط صلیبی حسابی او را برای ارائه عملکردی که از او انتظار می‌رفت به دردسر انداخت، تا در تیم‌هایی چون نفت تهران، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپاهان، ذوب‌آهن و مس رفسنجان نتواند همان مهاجم زهرداری باشد که در لیگ پانزدهم نشان داده بود. با این حال زهیوی فصل گذشته در ترکیب تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در لیگ دسته اول عملکرد قابل قبولی داشت و بارقه‌هایی از مهارت روزهای اوج خود را به تصویر کشید، تا سیروس پورموسوی که در سال قهرمانی استقلال خوزستان دستیار عبدالله ویسی بود، بار دیگر برای در اختیار داشتن زهیوی دست به کار شود و این مهاجم را به عنوان چهارمین خرید تیمش مطرح کند. گفتنی است مدیران باشگاه استقلال خوزستان از محمد طیبی، عقیل کعبی و فرزین گروسیان به عنوان سه خرید ابتدایی خود برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و سوم رونمایی کرده بودند.


مهاجم سابق پرسپولیس از هوادار جدا شد
محمدمهدی مهدی‌خانی که فصل گذشته و پس از جدایی از تیم فوتبال پرسپولیس به هوادار پیوسته بود تا فوتبال خود را زیر نظر ساکت الهامی دنبال کند، از این تیم جدا شد تا مقصد جدیدی را برای ادامه فوتبالش در فصل آینده انتخاب کند .نکته عجیب اینکه این جدایی در شرایطی رخ می‌دهد که مهدی‌خانی هفته گذشته به همراه چهار بازیکن دیگر هوادار قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد، اما حالا به سرعت در مسیر جدایی از این تیم قرار گرفته است .مهدی‌خانی در سال ۹۹ از واراژدین کرواسی راهی پرسپولیس شد اما در مدت حضور خود در جمع سرخپوشان روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت تا در نهایت با جدایی از تیم راهی هوادار شود که البته حضور او در این تیم نیز تنها یک فصل به طول انجامید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی