صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه وخبر

علی سامره: چرا در پرسپولیس این اتفاقات نمی‌افتد؟
علی سامره، سرپرست تیم استقلال که به‌ تازگی به این سمت منصوب شده درباره تحولات مدیریتی در این باشگاه می‌گوید: «مگر می‌شود در یک سال مدام و هر موقع دل‌تان خواست مدیرعامل عوض کنید؟ با توجه به اینکه تیم در یک پروسه ۱۰ ماهه شکل می‌گیرد و بازی‌ها تمام می‌شود حتی یک بار مدیرعامل عوض شود از تمرکز و اهداف دور می‌شوند. کسی بجز تیم و مردمی که شبانه‌روز تیم را دنبال می‌کنند، ضرر نمی‌کند. مسئولین این همه مشاور دارند و افراد زیادی هم صحبت می‌کنند. به اجماع برسند، مدیر درست و حسابی بگذارند و حمایتش کنند. مردم چه گناهی کردند که هر ۲ماه درگیر مشکلات مدیریتی باشند؟ یک گروه این را دوست دارند و یک گروه فرد دیگری، شما به این مردم متعهد هستید و وظیفه‌تان است. چون تیم دست‌تان است باید یک‌ فرد اصلح را بگذارید و حمایتش کنید. اگر قرار است الان یک نفر را بگذارید و ۲ماه دیگر عوض کنید، همین الان نگذارید.» سامره گفت: «چرا برای تیم رقیب ما هر سال این اتفاق نمی‌افتد؟ چرا آن طرف قضیه هر دو سه سال یکبار دست به تغییرات می‌زنند یا در زمانی انجام می‌دهند که اهمیت ندارد؟ الان بهترین تایم تیم بستن است. طلایی‌ترین زمان هفته‌هایی است که تیم باید به بهترین شکل ممکن بسته شود اما تیم صاحب ندارد.»

توافق با خالد‌آبادی
در حالی که باشگاه رقیب یکی بعد از دیگری ستاره‌ها را جذب کرده و حتی مسعود ریگی که در لیست اولیه جواد نکونام قرار داشت به تیم رقیب پیوست از باشگاه استقلال خبرمی‌رسد که با دروازه‌بانی به نام خالدآبادی که در تیم هوادار بازی می‌کند، توافق‌هایی شده است. البته خالد‌آبادی تحت قرارداد با تیم هوادار است و باشگاه استقلال باید 6 میلیارد تومان به حساب باشگاه هوادار واریز کند تا رضایت این دروازه‌بان برای استقلال صادر شود. آیا باشگاه استقلال از عهده این انتقال کوچک نیز برخواهد آمد؟

قرارهواداران استقلال برای اعتراض دوباره
بسیاری از هواداران استقلال که در روزهای اخیر بارها مقابل درب باشگاه استقلال حاضر شدند و نسبت به اتفاقاتی که پیرامون این باشگاه رخ داده ابراز نگرانی کرده‌اند، قصد دارند اعتراض خود را گسترش داده و این بار مقابل وزارت ورزش حاضر شوند و نسبت به اتفاقات اخیر اعتراض کنند. روز گذشته در فضای مجازی پیرامون اینکه هواداران در ساعت مشخصی مقابل وزارتخانه حاضر و مراتب اعتراض خود را اعلام کنند مطالب متعددی به چشم خورد. بدون شک اگر وزارت ورزش نسبت به وقایع استقلال بی‌تفاوت باشد، این اعتراض‌ها بیشتر خواهد شد و باید هرچه سریع‌تر نسبت به جمع و جور کردن حواشی و جذب بازیکنان جدید اقداماتی شود.

جستجو
آرشیو تاریخی