صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

از وساطت وحید امیری تا غیبت درویش در باشگاه

قسمت سوم سریال پربیننده اما بی‌کیفیت بیرانوند

ماجرای بیرانوند دیروز هم ادامه پیدا کرد تا سریال پرمخاطب اما نه چندان جذاب این روزهای فوتبال ایران کماکان دنبال‌کننده داشته باشد.
در حالی که عصر روز سه‌شنبه اعلام شد حضور بیرانوند در استقلال منتفی شده، گلر ملی‌پوش سرخ‌ها در اولین ساعات بامدادی دیروز یک استوری مشکوک منتشر کرد که می‌شد برداشت‌های مختلفی از آن داشت.
بیرو در این استوری نوشته بود: «امروز که پرده‌ها کنار رفته و رقم بسیاری از قراردادها منتشر شده همه می‌توانند ببینند و قضاوت کنند که من، علیرضا بیرانوند در انتخاب‌هایم به مسائل مالی اهمیت داده‌ام یا نه. حالا با وجدانی آسوده رو به هواداران پرسپولیس می‌گویم من با قلبم ماندم و در کنار هم تیمی‌هایم برای سربلندی تیم جنگیدم. امروز اما دلخورم چون بی‌مهری دیده‌ام. خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده‌اند. می‌خواهم اطمینان داشته باشید روزهای درخشانی را که با هم ساختیم فراموش نخواهم کرد حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند.»
این استوری بیرانوند در حالی منتشر شده بود که درویش ساعتی قبل در مصاحبه مقابل باشگاه با تأکید بر اینکه فسخ قرارداد او قانونی نیست گفته بود این دروازه‌بان سرمایه پرسپولیس است و جایی نخواهد رفت اما باز هم کوتاه نیامد و گفت نباید حرکت بد او را بپوشانیم چرا که هیچ چیز جلودار حرکت پرسپولیس نیست و هیچ کس بیشتر از او دلش برای پرسپولیس نمی‌سوزد.
در عین حال دیروز اتفاقات دیگری در جبهه استقلال افتاد. اولی اینکه مدیرعامل هواپیمایی زاگرس ماجرای پرداخت 2 میلیون دلاری به بیرانوند را تکذیب کرد و گفت به خاطر کمک قدیمی‌اش به استقلال از این باشگاه طلبکار است. از آن سو حجت کریمی و علی امیری ضمن تأیید مذاکره با بیرانوند اعلام کردند تا چهارشنبه شب (دیشب)منتظر جواب نهایی بیرانوند خواهند ماند وگرنه سراغ گزینه خارجی می‌روند که ظاهراً اسپانیایی است.
در این گیر و دار وحید امیری بعد از ظهر دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت و در حال ترک باشگاه خطاب به هواداران گفت برای راضی کردن بیرانوند و اینکه در پرسپولیس بماند به دیدار او خواهد رفت.
حوالی ساعت 18 دیروز بیرانوند به باشگاه پرسپولیس رفت و در حالی که با ازدحام عجیب هواداران پرسپولیس حتی نمی‌توانست از خودرو پیاده شود به خاطر عدم حضور درویش در ساختمان باشگاه از باشگاه پرسپولیس رفت تا باز هم ماجرای او ادامه پیدا کند.
برخی به این نکته اشاره کردند که جلسه درویش و بیرانوند جای دیگری برگزار خواهد شد و اگر پرسپولیس با افزایش مبلغ قرارداد او موافقت کند بیرو ماندنی است اما در صورت عدم توافق شاید به استقلال بپیوندد چرا که خودش می‌داند حتی اگر شرایط به گونه‌ای فراهم شود که به پرسپولیس برگردد بسیاری از پرسپولیسی‌ها از او دلخور شده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی