صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

تأکید نکونام به ترمیم وتجهیزکمپ
استقلالی‌ها در نظر دارند که در کنار کمپ مرحوم حجازی محل تمرین دیگری را داشته باشند تا به چمن کمپ آسیب زیادی وارد نشود. همچنین، جواد نکونام از مدیران استقلال درخواست کرده است که کمپ باشگاه تجهیز شود، چرا که هنوز قسمت‌های مختلف آن کامل نشده است. سرمربی استقلال تأکید کرده است که کمپ باشگاه صرفاً زمین چمن نیست و بخش‌های مختلف آن باید در‌شان استقلال باشد. نکونام نگاه ویژه‌ای به محل تمرین استقلال دارد و باید دید مسئولان این باشگاه آیا می‌توانند تمام نیازهای آقای سرمربی را برآورده کنند تا او یک فصل بی‌حاشیه و کم دغدغه را سپری کند؟

چرا تیم سرپرست ندارد؟
با احتساب امروز یک هفته از شروع رسمی تمرینات استقلال گذشته اما همچنان باشگاه استقلال نتوانسته فردی را به‌عنوان سرپرست برگزیند. این موضوع یک ضعف بزرگ مدیریتی محسوب می‌شود ونشان می‌دهد سران باشگاه استقلال درباره نام سرپرست جدید عمیقاً بی‌برنامه عمل می‌کنند و نمی‌توانند تصمیم نهایی را دراین خصوص اتخاذ کنند. اینکه انتخاب سرپرست برای یک باشگاه تا این اندازه دردسرساز شده، مسأله‌ای است که موجب نگرانی و دلخوری هواداران است و مسئولان باشگاه استقلال باید بسرعت در این راستا اقدام کنند چون وجود سرپرست درتمرینات نیز اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند یک رابط مطلوب میان تیم و باشگاه باشد. در روزهای اخیر همه توجه مسئولان باشگاه استقلال به جذب بیرانوند بوده و حتی از انتخاب سرپرست برای تیم نیز غافل شده‌اند که باید دید این مسأله چه زمان حل خواهد شد و آیا گزینه مورد نظر نکونام به این سمت خواهد رسید یا خیر؟!

تأکید مهری
به آزادی
سعید مهری با انتشار متنی در صفحه شخصی خود اعلام کرده بازیکن آزاد محسوب می‌شود. این بازیکن بعد از انتقادهایی که از سوی برخی هواداران به جهت ترک تیم مطرح شده این استوری را درصفحه شخصی خود منتشر کرده تا استقلالی‌ها از وضعیت او مطلع شوند. البته مهری توافق‌هایی به طور شفاهی با جواد نکونام داشته تا به استقلال بازگردد اما مسئولان باشگاه استقلال هنوز با این بازیکن هیچ توافقی انجام نداده‌اند ومهری هم ترجیح می‌دهد فعلاً به همین منوال ادامه دهد تا از باشگاه با او تماس بگیرند، پای میزمذاکره برود وقراردادش را رسمی امضاء کند.
مهری به نکونام اعلام کرده اولویتش استقلال است و حتی حاضر شده چشم روی برخی پیشنهادهای خارجی خود ببندد. با توجه به اینکه مسئولان باشگاه استقلال درگیر مذاکره با مدیربرنامه‌های علیرضا بیرانوند هستند، احتمالاً تمدید قرارداد با این بازیکن به درازا خواهد کشید. اولویت‌های مسئولان باشگاه استقلال ظاهراً مسائل دیگراست.

جستجو
آرشیو تاریخی