صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل - ۱۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل - ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

دو ساله با محمدی، توافق با سهرابیان، آقاسی و نادری

موتور نقل و انتقالات روشن شد

حمیدرضا عرب
روزنامه نگار
نقل و انتقالات باشگاه استقلال از روز گذشته رسماً شروع شد. اولین خرید استقلال اختصاص داشت به مهرداد محمدی. بازیکنی که در روزهای گذشته خبر توافقش با باشگاه استقلال بارها منتشر شد و در نهایت روز گذشته مسئولان باشگاه استقلال از این بازیکن رونمایی کردند. محمدی در پست مهاجم بازی می‌کند و از نظر فنی خرید مطلوبی برای استقلال محسوب می‌شود اما برای اینکه قواره این بازیکن به خوبی رویت شود باید تا شروع فصل منتظر ماند و عملکرد این بازیکن را به دقت مورد ارزیابی قرار داد. محمدی سابقه بازی در لیگ‌های خارجی‌ را دارد و با توجه به اینکه اصولاً بازیکن مستعدی است و از نظر اخلاقی نیز جزو بازیکنان با تعصب محسوب می‌شود می‌تواند به استقلال کمک کند. با توجه به اینکه مهدی قایدی از استقلال رفته و وضعیت محبی نیز مشخص نیست و به احتمال زیاد این بازیکن هم از استقلال جدا خواهد شد، جذب مهرداد محمدی برای استقلال یک حرکت در راستای جبران جدایی‌ها به حساب می‌آید. البته سران استقلال باید به همین منوال ادامه دهند. توافق با رضا اسدی، مهاجم باشگاه تراکتور تبریز و عقد قرارداد با این بازیکن می‌تواند خط آتش استقلال را رو پا نگه دارد که باید دید مسئولان باشگاه استقلال در این راستا اقدامی انجام خواهند داد یا خیر.
 
محمدی: به استقلال آمدم
تا دیده شوم
مهرداد محمدی بعد از خروج از باشگاه استقلال و توافق نهایی این جملات را به زبان آورد تا مشخص شود با انگیزه متفاوتی گام به این باشگاه گذاشته است. او که پیش‌تر از علایق خود به پرسپولیس گفته بود، حالا بازیکن استقلال است و چرخ روزگار او را به استقلال آورده است: «با استقلال دو ساله بستم. امیدوارم عملکردم با توجه به اینکه آقا جواد اعتماد کرده طوری باشد که باعث خوشحالی ایشان شود.» واکنش محمدی به اینکه قبلاً گفته بود پرسپولیسی است نیز این جملات است: «به خودم اطمینان دارم دل هواداران را شاد می‌کنم. آقا جواد به من لطف داشت. من هم دیدم شرایط خوب است و استقلال را انتخاب کردم.»
از محمدی درباره اینکه آمده جانشین قایدی و محبی شود، سؤال شد که این پاسخ را داد: «من آمدم به استقلال کمک کنم. در هرتیمی بودم همین شرایط را داشتم. اینکه جای چه کسی آمدم مهم نیست. مهم این است که بتوانم عملکرد مطلوبی از خودم به جا بگذارم. تمرکزم روی کار خودم است و نمی‌دانم که اصلاً جای کدام یک از بازیکنان جذب شدم. می‌خواهم مفید باشم.» محمدی انگیزه‌های زیادی دارد تا دوباره به تیم ملی دعوت شود. او حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «مطمئنم که استقلال باشگاه بزرگی است. من به این باشگاه آمدم که دیده شوم. تلاش می‌کنم به تیم ملی دعوت شوم. اگر به تیم ملی دعوت شوم که بسیار خوب است، اگر هم دعوت نشوم که هیچ. اما تمام تلاشم را می‌کنم در تیم ملی باشم. من با آمادگی کامل به استقلال آمدم. امروز یا فردا هم به تمرین می‌روم و کارم را شروع می‌کنم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم. خیال هواداران راحت باشد.»
 نادری و سهرابیان در راهند
اما نقل و انتقالات استقلال در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت. طبق برنامه‌ای که باشگاه استقلال دارد قرار است یکی، دو مدافع به جمع آبی‌ها اضافه شوند. از آقاسی و سهرابیان به عنوان گزینه‌های جدی استقلال یاد می‌شود. این دو بازیکن در حال مذاکرات نهایی با مسئولان استقلال هستند و طی روزهای آتی قرارداد آنها منعقد خواهد شد. محمد نادری نیز یکی از جدی‌ترین گزینه‌های استقلال محسوب می‌شود. این بازیکن به تازگی اعلام کرده برای حضور در استقلال به توافق نهایی دست یافته و قرار است قراردادش را همین روزها با آبی‌ها منعقد کند. اگر نادری به استقلال ملحق شود و با توجه به اینکه در پست دفاع چپ بازی می‌کند ممکن است جعفر سلمانی از این تیم جدا شود. نادری البته قابلیت بازی در پست دفاع میانی را هم دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی