خبر

 

صادقی پنجشنبه برگشت
سعید صادقی هافبک کناری پرسپولیس که بعد از مذاکرات مقدماتی مدیربرنامه‌هایش با درویش برای استراحت راهی دبی شده بود از پنجشنبه گذشته به تهران برگشته است. گفته می‌شود بعد از بازگشت صادقی به تهران مذاکرات او با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ادامه پیدا کرده است. پیش از این گفته می‌شد با توجه به اینکه این بازیکن پیشنهاد خارجی نداشته بعید است تمدید قراردادش با پرسپولیس به مشکل بخورد و شاید امروز خبر تمدید قرارداد او منتشر شود.
 
سه مربی خارجی تمدید کردند
چهارشنبه شب باشگاه پرسپولیس خبر داد قرارداد اوسمار ویرا و ولسلی ننکا دو مربی برزیلی این تیم بعد از بازگشت به تهران تمدید شده است. قرارداد په‌په لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس هم یک روز بعد یعنی روز پنجشنبه تمدید شد. قرارداد هر سه مربی یکساله تمدید شده است و این مربیان از اولین روز تمرین در کنار یحیی گل محمدی خواهند بود.
 
عبدی نماینده باشگاه در سبزوار
مهدی عبدی مهاجمی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد به‌عنوان سفیر پرسپولیس در سبزوار حاضر شد تا مدرسه فوتبال این باشگاه را در این شهر افتتاح کند. مهاجم پرسپولیس در این مراسم گفت‌و‌گوی کوتاهی نیز با بازیکنان جوان و آینده‌دار داشت و با اشاره به شرایطی که برای حضورش در این تیم داشته، از آنها خواست پشتکار و تمرین را سرلوحه کار خود در کنار تحصیل قرار دهند.
 
جریمه 15میلیونی
با حکم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به‌دلیل عدم رعایت معیارهای درجه B آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی در (۵ مورد) طبق ماده ۵ دستورالعمل جرایم آیین نامه صدور مجوز باشگاهی باید ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.
 
انصاری از باشگاه دور شد
بعد از بازگشت افشین پیروانی به سمت خود در مدیریت تیم پرسپولیس محمد انصاری که برای این پست کاندیدا شده بود از پرسپولیس دور شد. همچنین نام انصاری به‌عنوان یکی از گزینه‌های حضور در پست معاونت اجرایی باشگاه و جانشینی محمد محمدی هم مطرح شده بود که ظاهراً بعید است این اتفاق بیفتد. اخیراً ویدیوی اذان گفتن محمد انصاری در جشن محفلی‌ها به علاوه حضورش در بین معتادان برای کمک کردن به آنها هم در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.
 
برای درفشی‌فر
باید دفاع کنند
علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرد اینکه در مورد مالکیت ورزشگاه درفشی‌فر ادعا وجود دارد و برایش معارض به وجود آمده، خیلی جدی نیست و قابل حل است. ورزشگاه درفشی‌فر در حال حاضر در اختیار باشگاه پرسپولیس است و حقوقی این باشگاه باید دفاع کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی