صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و سی و هشت - ۰۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و هشت - ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

محمدی به خاطر لیگ قهرمانان در آ.ا.ک می‌ماند

میلاد جواب استقلال و پرسپولیس را داد: «نمی‌آیم»

امیر اسدی
روزنامه‌نگار
درست از زمانی که میلاد محمدی فوتبال حرفه‌ای خود را در راه‌آهن آغاز کرد، تا امروز که بازیکن آ.ا.ک آتن است، همیشه و در مقاطع مختلف تیم‌های مدعی لیگ برتر ایران برای جذب او اقدام کرده‌ و البته هیچگاه به نتیجه نرسیده‌اند. میلاد بعد از درخشش با پیراهن راه‌آهن و دعوت به تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش، راهی روسیه شد تا برای باشگاه اخمت گروژنی بازی کند. او به یکی از بازیکنان کلیدی گروژنی تبدیل شد و البته بعدها به بلژیک رفت تا برای خنت بازی کند.
البته قبل از انتقال میلاد به خنت، درباره پیشنهادهایی که او دریافت کرده بود حرف و حدیث‌های فراوانی وجود داشت اما او در نهایت لیگ بلژیک را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد. یکی دو فصل قبل هم این مدافع چپ که تجربه بازی در دو جام جهانی 2018 و 2022 را دارد، به یونان رفت و هم‌تیمی احسان حاجی‌صفی و کریم انصاری‌فرد در آ.ا.ک آتن شد.
میلاد در دومین فصل بازی برای آ.ا.ک و در شرایطی که به بازیکن ثابت و مورد اعتماد ماتیاس آلمیدا تبدیل شده بود، آسیب دید و به همین دلیل و با توجه به درخشش احسان حاجی‌صفی دیگر نتوانست جایگاه قبلی خود را پس بگیرد. با این حال و در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، میلاد محمدی بار دیگر با پیشنهاد چند تیم لیگ برتری ایران از جمله استقلال، تراکتور و حتی پرسپولیس روبه‌رو شده است. او که در یک دهه گذشته بیشتر اردوهای تیم ملی ایران را پشت سر گذاشته و با سابقه حضور در جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ جزو باتجربه‌های این تیم محسوب می‌شود هنوز واکنش رسمی نسبت به این موضوع نشان نداده است.
با این حال سایت «اسپورت یونان» با انتشار اخبار پیشنهاد تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای جذب میلاد محمدی، خبر از پاسخ منفی این بازیکن و ادامه حضورش در آ.ا.ک آتن داد: «ماتیاس آلمیدا، سرمربی آرژانتینی آ.ا.ک پس از قهرمانی با این تیم در سوپرلیگ و جام حذفی یونان روی میلاد محمدی در فصل جدید حساب می‌کند و بحث خروج این بازیکن به هیچ‌وجه مطرح نیست. از سویی میلاد محمدی نیز تمایلی به جدایی از آ.ا.ک ندارد و دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپا است.»
میلاد که سه بازی ثابت در جام جهانی 2022 انجام داد، در ماه‌های اخیر و بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی از اردوها دور مانده و نتوانسته در لیست جایی برای خود دست و پا کند. آن هم در شرایطی که جزو بازیکنان مورد اطمینان کی‌روش بود و البته پای ثابت ترکیب و اردوهای تیم ملی محسوب می‌شد. نزدیکان میلاد به او مشورت دادند که اگر می‌خواهد به تیم ملی برگردد و نظر قلعه‌نویی را جلب کند، به لیگ ایران برگردد و در تیمی پرهوادار بازی کند. با این تصمیم توانایی‌های او به چشم می‌آید و قلعه‌نویی هم مجاب به دعوتش می‌شود.
محمدی اما به تمام پیشنهادهای داخلی، فعلاً جواب منفی داده و قصد دارد در موقعیتی دیگر به لیگ ایران برگردد و البته پیراهن پرسپولیس را بپوشد. برای میلاد در مقطع فعلی، تجربه بازی در لیگ قهرمانان مهم است که با ادامه حضور در آ.ا.ک آتن می‌تواند به این هدف خود برسد. البته در نهایت باید تا پایان نقل و انتقالات و شاید هم یکی دو هفته آینده منتظر بمانیم و ببینیم آیا میلاد تصمیم نهایی خود را برای ادامه حضور در آ.ا.ک می‌گیرد یا نه؟ فعلاً که نظر او همین است.

ZOOM

میلاد محمدی اما به تمام پیشنهادهای داخلی، فعلاً جواب منفی داده و قصد دارد در موقعیتی دیگر به لیگ ایران برگردد و البته پیراهن پرسپولیس را بپوشد. برای میلاد در مقطع فعلی، تجربه بازی در لیگ قهرمانان مهم است که با ادامه حضور در آ.ا.ک آتن می‌تواند به این هدف خود برسد

 

جستجو
آرشیو تاریخی