صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

مهدی برای تزریق آرامش آمده است
هاشمی‌نسب با لهجه شیرین آبادانی در قلب آبی‌ها
حضور مهدی هاشمی‌نسب در کمپ ناصر حجازی را باید ویژه‌ترین خبر روز گذشته استقلال دانست. آقا مهدی که سال‌ها پیش با انتقال مستقیم از پرسپولیس به استقلال به تیتر یک رسانه‌های دوران خود تبدیل شد و حجم عظیمی از اخبار تا سال‌ها پیرامون این انتقال چرخ می‌زد حالا بعد از سال‌ها دوباره در اردوگاه استقلال حضور دارد و این حضور حداقل یک فصل به طول خواهد انجامید. استقلالی‌های حاضر در کمپ وقتی با چهره آقا مهدی آشنا شدند او را در آغوش کشیدند و به او خوشامد گفتند. مهدی هم با همان ته لهجه آبادانی و شیرینی وجودش پاسخ همه را داد. هاشمی‌نسب از لحاظ رفتاری یکی از چهره‌های صمیمی فوتبال ایران است و برخلاف آنچه گفته می‌شود او آمده تا به جنگ با تنش‌آفرین‌های تیم حریف برود اما خود هاشمی‌نسب در اظهارنظری غیررسمی اعلام کرده قطعاً وارد این وادی نخواهد شد و سعی خواهد کرد با در نظر گرفتن حقوق استقلال در بازی‌های لیگ برتر، آرامش را ابتدا به نیمکت تزریق کند. هاشمی‌نسب از حساسیت‌های حضور در استقلال به خوبی آگاه است و حتی آن دوران که از پرسپولیس به استقلال آمد، همواره تلاش کرد فارغ از حواشی فقط به فوتبال بپردازد. تردید نکنید که یک هاشمی‌نسب متفاوت را در فصل جاری به نظاره خواهید نشست.
 
مرغوبکار در خطر مصادره
ورزشگاه مرغوبکار یکی از تملکات استقلال محسوب می‌شود که کارآیی قابل توجهی در جنوب تهران دارد و علاوه بر منابع درآمدی مطلوب، در زمینه استعدادیابی در نقاط جنوبی تهران بسیار اثربخش است. هرچند که در سال‌های اخیر استفاده بهینه از این ورزشگاه نشده و از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده نکرده‌اند اما به هر حال مالکیت مرغوبکار باعث شده تا باشگاه استقلال دست کم بتواند از اسناد آن به جهت اخذ وام استفاده کند. اما تأخیر در پرداخت وام‌هایی که از یکی از بانک‌ها گرفته شده ممکن است در نهایت منجر به مصادره ورزشگاه مرغوبکار شود که مدیران استقلال باید به آن متوجه باشند. طبق خبرهای تأیید نشده مبلغی حدود 28 میلیارد تومان در ماه اقساط وام‌هایی است که باشگاه‌نشین‌ها باید پرداخت کنند و اگر این مبالغ پرداخت نشود، برای استقلال دردسر ایجاد خواهد کرد.

بازگشت کیانوش رحمتی
یکی از اتفاقات قابل توجه حضور اعضای کادرفنی در کمپ حجازی حضور کیانوش رحمتی بود. استقلالی‌ها با بازی‌های کیانوش هم خاطرات زیادی دارند. کیانوش که به دلیل مصدومیت ناچار شد خیلی زود کفش‌ها را بیاویزد اکنون به عنوان یکی از مربیان جوان فوتبال ایران شناخته می‌شود. رحمتی در کادر فنی نکونام مهره مهمی است.

جستجو
آرشیو تاریخی