صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و شش - ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

نورافکن در کنار میرزایی
یکی از اتفاقات قابل توجه در روزهای اخیر همراهی امید نورافکن با رضا میرزایی در بیمارستان بود. بعد از اینکه میرزایی از بیمارستان مرخص شد تصویری از سوی بازیکن تازه جراحی کرده استقلال منتشر شد که نشان می‌داد نورافکن در تمام ساعاتی که او درگیرجراحی بوده در کنارش حضور داشته است. این طور که پیدا است رفاقت نورافکن و میرزایی به شدت عمیق است و این دو رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند. البته نورافکن این فصل هم در سپاهان بازی خواهد کرد و میرزایی نیم فصل از ترکیب استقلال کنار گذاشته خواهد شد تا اگر شرایط مناسبی داشت در نیم فصل دوم اضافه شود. نکونام هنوز تصمیم قطعی درباره این بازیکن اتخاذ نکرده است.

خاقانی از لیست کنار رفت؟
سبحان خاقانی که او نیز ماه‌ها است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند هنوز نتوانسته رضایت جواد نکونام را برای حضور در استقلال جلب کند. خاقانی قرار بود در این راستا صحبت‌هایی با سرمربی جدید استقلال داشته باشد اما این طور که پیدا است نکونام برای تقویت خط حمله تیمش نیاز به بازیکنانی دارد که از نظر فنی در وضعیت مطلوب‌تری قرار داشته باشند. وضعیت خاقانی به گونه‌ای است که از دیگر تیم‌های لیگ برتری نیز پیشنهادهای آنچنانی در دست ندارد و احتمال دارد برای یافتن تیم جدید با مشکل مواجه شود. خاقانی در دوران ساپینتو هم نتوانست برای استقلال بازی کند و با اینکه سرمربی قبلی به دنبال یافتن راهی برای حضور این بازیکن بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

مهدی‌پور به اصفهان برمی‌گردد؟
در حالی که ابتدا گفته شد مهدی‌پور در فهرست استقلال قراردارد اما جواد نکونام نام این بازیکن را در میان بازیکنان خود برای فصل بعد قرار نداده است و وضعیت این بازیکن با استقلال نامشخص است. با این حال مهدی‌پور از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دارد و اگر در نهایت با استقلال به توافق نرسد ممکن است دوباره برای ادامه فوتبال به اصفهان برگردد. اینکه مقصد مهدی‌پور ذوب‌آهن باشد یا سپاهان مشخص نیست اما به طور قطع مهدی‌پور به کار هر دو تیم اصفهانی می‌آید و حضورش در این دو تیم قابل توجه خواهد بود.

در انتظار پول
عمده مشکل نکونام در روزهای اخیر فراهم شدن منابع مالی لازم برای جذب بازیکن است. نکونام اسامی بازیکنان مد نظرش را به باشگاه داده اما هنوز هیچ اقدامی برای جذب بازیکن نشده است. گفته می‌شود حجت کریمی نیز منتظر است تا از طریق یک بانک گشایشی ایجاد شود و منابعی به دست آورد تا با بازیکنان جدید وارد مذاکره شود.

جستجو
آرشیو تاریخی