نقل قول

سیدجلال: سقف قرارداد الکی است!
سیدجلال حسینی در خصوص تغییر شرایط از بازیکنی به مربیگری گفت: همه کارها سخت است. در فوتبال مربیگری، بازیگری و مدیریت همه سخت هستند. من در دوران بازیگری تمرکزم روی فوتبال بود و الان هم اگر مربیگری را شروع کنم تمام تمرکزم را می‌گذارم تا کار را درست انجام دهم.
مربی پرسپولیس در مورد اینکه با وجود دریافت مدرک مربیگری B همچنان نمی‌توانید روی نیمکت تیم بنشینید، گفت: بله قانون است و من هم در کنار کادرفنی چیزهای بیشتری یاد می‌گیرم تا زمانی که مدرک A را بگیرم.
حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان با پرسپولیس ادامه خواهید داد و گفته می‌شود شاید به ملوان برود، گفت: یک سال دیگر قرارداد دارم و کنار پرسپولیس هستم و امیدوارم بتوانم کمک کنم.
وی در مورد شرایط فصل بعد گفت: سال گذشته هم در لیگ برتر و هم جام حذفی قهرمان شدیم و امسال سخت‌تر خواهد بود و خود گل‌محمدی هم می‌داند و امیدوارم امکاناتی که او می‌خواهد را باشگاه برایش فراهم کند. سال گذشته از لحاظ زمین و ... مشکل داشتیم.
کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد اینکه با سقف قرارداد کار تیم‌های ایرانی در آسیا سخت می‌شود یا خیر، گفت: بحث سقف قرارداد و این موارد به نظرم الکی است!
 
خبیری: بیرانوند فرزند پرسپولیس است
حسین خبیری در خصوص جلسه روز شنبه گل‌محمدی و درویش گفت: هیأت مدیره به درویش اختیار تام داده است و از این موضوع هم حمایت می‌کنیم، چرا که لیست تیم را با یحیی گل‌محمدی که سرمربی تیم پرسپولیس است بدون هیاهو و به دور از حاشیه پیش می‌برد. هم درویش کار خود را بلد است و گل‌محمدی با آرامش این بخش را مدیریت می‌کند و با هم پیش می‌برند. سرمربی طبق لیستی که به باشگاه داده هیأت مدیره به درویش اختیار تام داده است تا او برای جذب بازیکنان مد نظر یحیی و تمدید با بازیکنان اقدام کند تا اتفاق‌های خوبی رخ بدهد.
وی در پاسخ به اختلافات و نوتیس‌های علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس گفت: من سال‌هاست در فوتبال هستم و همیشه فرایند نقل و انتقالات پرتنش بوده است و هواداران هم در این خصوص نگرانی‌های خود را به باشگاه منتقل می‌کنند. البته حق هم دارند و نگران آینده تیم خود هستند. این حساسیت و نگرانی برای هواداران به حق است اما این تنش‌ها در نقل و انتقالات طبیعی است. بیرانوند هم فرزند پرسپولیس و افتخار همه ما است. در خیلی از مواقع هم دیدید برای تیم ملی جانفشانی کرده و در حال حاضر هم با توجه به مصدومیتی که داشت فک خود را جراحی کرده است. اخباری که در رسانه‌ها منتشر می‌شوند نمی‌گویم اشتباه است اما قطعاً حفظ تیم فعلی مهم‌ترین چیز است.
خبیری در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس به قانون سقف قراردادها پایبند خواهد بود یا خیر گفت: ضمن احترام تمام و کمال به قوانین برای ما اتفاقی مهم است که منافع تیم پرسپولیس در آن محقق شود. موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران برای ما حائز اهمیت است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی