شوک به میلانی‌ها

ساندرو تونالی گران‌ترین بازیکن ایتالیا

ساندرو تونالی سرانجام راضی به ترک میلان شد و هافبک مستعد ایتالیایی پس از رسیدن به آرزوی دوران کودکی مبنی بر به تن داشتن پیراهن میلان، با پیشنهادی به ارزش دو برابری دستمزدش در میلان راهی نیوکاسل شد تا رکورد گرانقیمت‌ترین فروش تاریخ میلان را به نام خود بزند.
نیوکاسل که در پیشنهاد دوم توانست نظر باشگاه بدون مدیر ورزشی میلان را به ارزش 70 میلیون یورو برای خرید ستاره جوان جلب کند تا ژوئن 2029 او را تحت قرارداد خواهد داشت و هافبک تدافعی مستعد تیم ملی ایتالیا یک روز پس از شکست تیم ملی کشورش در مسابقات یورو زیر 21 ساله‌ها در همان کشور رومانی تست‌های پزشکی باشگاه نیوکاسل را پشت سر گذاشت تا به این تیم بپیوندد.
دستمزد تونالی در نیوکاسل بالغ بر 7 میلیون یورو سالیانه به‌علاوه 2 میلیون یورو بند پاداش ارزش خواهد داشت و تونالی علاوه بر شکستن رکورد کاکا به‌عنوان گرانقیمت‌ترین فروش تاریخ میلان، عنوان گرانقیمت‌ترین ایتالیایی تاریخ را هم از آن خود کرد. او ابتدا به صورت قرضی از برشا راهی میلان شده بود و سپس در حالی که قراردادش در سال 2021 دائمی شد با پیراهن این تیم به قهرمانی سری آ رسید. حالا ستاره 23 ساله، ایتالیا را برای نخستین بار به مقصد لیگ برتر انگلیس ترک خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی