صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و سی و چهار - ۰۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و چهار - ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

پرسپولیس: در کمال آرامش بازیکن جدید می‌گیریم
کار تمدیدی‌ها رو به پایان است
روز پنجشنبه بعد از شروع گمانه‌زنی‌ها و بالا گرفتن شایعات درباره نقل و انتقالات پرسپولیس، این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای کوتاه بالاخره واکنش نشان داد.
در اطلاعیه باشگاه آمده است: پس از گذشت چند روز از پایان فصل گذشته که با قهرمانی پرسپولیس در هر دو جام باشگاهی همراه بود، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه نیز آغاز شد تا پر‌سپولیس بتواند حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می‌شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریباً در مراحل پایانی است.
علاوه بر این، طبق لیستی که یحیی گل‌محمدی به باشگاه ارسال داشته، باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی‌توان در این زمینه به هواداران عزیز اطلاع‌رسانی کرد.
هواداران فهیم پر‌سپولیس به خاطر دارند که فصل گذشته نیز مدیریت باشگاه در کمال آرامش و به دور از هر گونه هیاهو براساس برنامه و نیازهای کادر فنی اقدام کرد و امسال نیز طبق همین رویه پیش خواهیم رفت تا علاوه بر حفظ‌ شأن و منزلت باشگاه بزرگ پرسپولیس، جذب بازیکنان مورد نظر در چهارچوب تعریف شده و البته در کمترین فاصله زمانی انجام شود. از هواداران عزیز می‌خواهیم نسبت به بعضی اتفاقات طراحی شده در فضای مجازی هوشیار باشند و همچنین از رسانه‌های محترم خواهشمندیم از گمانه‌زنی‌های بی‌مورد پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس پرهیز کنند تا باشگاه در آرامش کامل بتواند برای بستن تیمی قدرتمند و برطرف کردن نیازهای کادر فنی اقدام کند.
 اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره آرام کردن جو و کاستن از حواشی و شایعات در این خصوص منتظر شده اما در خود چیز دندانگیری ندارد و طبیعتاً از امروز باز هم شایعات و حواشی حتی به شکل گسترده‌تری ادامه پیدا خواهد کرد.
 
 ادامه نگرانی‌ها تا اولین خرید
این هفته منتظر اخبار خوب باشیم؟
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه خود پیرامون نقل و انتقالات اعلام کرده کار مذاکره با بازیکنان تمدیدی در مراحل پایانی است و اگر واقعاً اینگونه باشد قبل از شروع تمرینات باید قرارداد نفرات مهمی مثل میلاد سرلک، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر، گئورگی گولسیانی و امید عالیشاه تمدید شود. در واقع انتظار می‌رود این اتفاق در همین هفته رخ دهد و باید از امروز منتظر شنیدن اخبار خوب از باشگاه سرخ پایتخت باشیم. در مورد خریدهای جدید اما هیچ خبری نیست و باشگاه در اطلاعیه خود امیدواری داده که در کمال آرامش کار را پیش خواهد برد. باشگاه پرسپولیس برای اینکه هواداران ناآرام را کمی آرام کند فصل قبل را مثال زده و اینکه یک سال پیش در بحث خرید بازیکن چقدر خوب عمل کردند و سر آخر نتیجه‌اش را هم گرفتند اما هواداران پرسپولیس با توجه به حضور پرقدرت سپاهان در نقل و انتقالات مثل هر سال و البته تعیین تکلیف کادر فنی استقلال نگران جذب اندک بازیکنان شاخص در بازار فوتبال ایران هستند و به نظر می‌رسد تا وقتی بازیکن مهمی جذب نشود این فضای پرتنش تداوم داشته باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی