صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و سی و سه - ۰۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و سه - ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

پدرم من را استقلالی کرد

جواد نکونام: آخر فصل با هم جشن می‌گیریم

گزارش روز
همان طور که باشگاه استقلال وعده داده بود،  ظهر دیروز جلسه معارفه جواد نکونام برگزار شد و این مربی به محض آنکه قرارداد خود را به طور رسمی با باشگاه استقلال منعقد کرد،  پشت تریبون قرار گرفت و هرچند کوتاه درباره اهداف و برنامه‌های خود در استقلال صحبت‌های جالبی را برای حضار انجام داد. نکونام در جلسه معارفه خود بسیار با روحیه بود و چهره‌اش نشان می‌داد که به شدت از رسیدن به این جایگاه خوشحال است. نکونام سال‌ها به دنبال رسیدن به نیمکت استقلال بود و در رؤیاهای خود بعد از بازی در استقلال،  مربیگری را هم می‌پروراند که ظهر دیروز رسماً به آن دست یافت.
نکونام در ابتدای صحبت‌های خود از سرپرست موقت باشگاه استقلال تشکر کرد تا به این ترتیب وامداری خود نسبت به حجت کریمی را عیان کند: «از حجت کریمی تشکر ویژه می‌کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از امیری هم تشکر می‌کنم که چندین سال است او را می‌شناسم و کنار هم بودیم. ممنون هواداران استقلال هستم که مثل خود من هوادار هستند و تا روز آخر خواهند بود. در این مدت خیلی به من لطف داشتند. اخبار را پیگیری می‌کردم و ای کاش می‌شد تک تک از همه آنها تشکر کنم،  اما از همینجا دست آنها را می‌فشارم و به آنها قول می‌دهم که تا جایی که می‌توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.»
سرمربی جدید استقلال در ادامه صحبت‌های خود این گونه احساساتش را بیان کرد: «باعث افتخار است که در این تیم حضور دارم. از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال به خصوص پرویز مظلومی که او را اسطوره اخلاق و فوتبال این باشگاه می‌دانم،  از پدرم که اینجا است(درسالن محل برگزاری) و مرا استقلالی کرد،  اجازه می‌گیرم. خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم در کنار همدیگر با هواداران بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم و بهترین عملکرد و بهترین کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشیم. از اینجا قول می‌دهم که فصل خوب و امیدوار‌کننده‌ای را داشته باشیم و در پایان با یکدیگر جشن بگیریم. شرایط طوری نیست که به صورت کنفرانس صحبت کنیم و حتماً در یک برنامه در خدمت همه دوستان هستم و پاسخگو خواهم بود. امیدوارم این چند روز سخت که هواداران،  مدیریت باشگاه و خود من و حتی فرزندم که الان در استقلال است و او هم درگیر شده را در آینده با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.»
 
حجت کریمی: پسر استقلال سرمربی استقلال شد
حجت کریمی در مراسم معارفه سرمربی استقلال این جملات را به زبان آورد: «خیلی خوشحال هستم که دل هواداران را شاد کنیم و به خواسته هوادار احترام بگذاریم. امروز ما یک مربی را انتخاب کردیم که پسر استقلال است و ان‌شاءالله امیدواریم بتواند با برنامه‌های خود استقلال را قهرمان کند. جا دارد از بانک شهر تشکر کنم. در سختی و شرایطی که در این 2 ماه باشگاه داشت حامی ما بودند و شاید خیلی از عزیزان نمی‌دانند ولی اینجا می‌گویم که اگر بانک شهر نبود ما امروز به دسته‌های پایین‌تر سقوط می‌کردیم. از احمدی هم تشکر می‌کنم. هر ساعتی از شبانه روز با او تماس گرفتیم به ما کمک کردند. در شرایط خیلی سخت دیدی ملی داشتند و مشکلات ما را ملی نگاه کردند. نه تنها استقلال بلکه برای پرسپولیس هم همین طور بود. در حالی که حامیان مالی دیگری هم داشتیم که شانه خالی کردند و به ما در این مدت کمکی نکردند،  شاید الان بشنوند و ناراحت بشوند اما باید حقیقت را بگوییم و هواداران این موضوع را بدانند.» کریمی ادامه داد: «در این 2  ماه مشکلات فراوانی داشتیم و خیلی سختی کشیدیم،  اما به خیلی از مسائل و حواشی که فضای مجازی به وجود آورد،  توجه نکردیم و کارمان را جلو بردیم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. مشکلات زیاد بود،  اما سکوت کردیم. حرف برای گفتن زیاد داریم که بموقع خواهم زد. جا دارد از وزیر ورزش هم تشکر کنم که تا همین اواخر هم ما را تنها نگذاشتند و کمک کردند که در این انتخاب رو به جلو برویم.» کریمی بعد از عقد قرارداد نیز این جملات را به زبان آورد: «خوشحالیم که در کنار جواد نکونام هستیم و من به قولی که به هواداران داده بودم عمل کردم و خودم تیم را نبستم و گفته بو‌دم که بعد از انتخاب شدن سرمربی تیم،  این اتفاق خواهد افتاد. به وعده خودم عمل کردم و ان‌شاءالله یک تیم قوی را خواهیم بست و از همین‌جا از وزارت ورزش و نهادهای دیگر تشکر می‌کنم که با یک نگاه پدرانه کمک کردند تا پسر استقلال به استقلال بازگردد.»

جستجو
آرشیو تاریخی