صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و دو - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

سوژه‌ها

استقلال از فتح‌الله‌زاده شکایت کرد
مدیرعامل سابق استقلال باید 5میلیارد را برگرداند
 یکی از مباحث جنجالی در مناظره میان علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل وقت استقلال و حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، بحث گم شدن پنج میلیارد از حساب باشگاه استقلال بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. طبق ادعای قربان‌زاده، چندین سال پیش و بابت مطالبات امیرحسین صادقی، فرهاد مجیدی و حنیف عمران‌زاده، باشگاه استقلال تحت مدیریت علی فتح‌الله‌زاده، مبلغی را جهت تسویه‌حساب به این بازیکنان پرداخت کرده است. با مدیریت دوباره فتح‌الله‌زاده در استقلال که مهر سال گذشته وی جانشین مصطفی آجورلو شد، یک بار دیگر مبلغ 5 میلیارد جهت تسویه حساب با شخصی که باشگاه از آن فرد مبلغی را جهت تسویه با مجیدی، صادقی و عمران‌زاده قرض گرفته بود، پرداخت شد. طی آن مناظره تلویزیونی که در برنامه فوتبال برتر انجام شد، رئیس سازمان خصوصی‌سازی مدعی شد که این مبلغ دومرتبه از حساب باشگاه برداشت شده و علی فتح‌الله‌زاده باید آن را برگرداند. ظاهراً در هفته‌های گذشته و بعد از این برنامه تلویزیونی، مبلغ مذکور به حساب باشگاه استقلال برنگشته و به همین دلیل آبی‌ها با طرح شکایتی از علی فتح‌الله‌زاده، خواستار عودت پنج میلیارد تومان ذکرشده هستند.
 

بیژن طاهری از استقلال کنار گذاشته می‌شود؟
خسرو حیدری، بهزاد غلامپور به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، مهدی احمدی به‌عنوان مربی بدنساز و علی شیخ‌الاسلامی به‌عنوان آنالیزور در کادر فنی تیم استقلال حضور داشتند که طبیعی است با حضور جواد نکونام در رأس کادر فنی تیم استقلال جای خود را به نفرات جدید بدهند. از مهدی هاشمی‌نسب و کیانوش رحمتی به‌عنوان مربیان ایرانی تیم استقلال نام برده می‌شود. قرار به حضور دو مربی خارجی هم در کادر فنی تیم استقلال است. بعد از امضای قرارداد با جواد نکونام از سوی باشگاه استقلال به نظر نام دستیاران این مربی هم اعلام خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که بیژن طاهری به‌عنوان سرپرست از استقلال کنار گذاشته شود و سرپرست جدیدی برای فصل پیش رو انتخاب شود. باید دید در روزهای آتی مدیران باشگاه استقلال چه کسی را به‌عنوان سرپرست معرفی می‌کنند.
 

رد پای وزیر برای حضور نکونام در استقلال
کمک سجادی به استقلالی‌ها
 از وقتی که باشگاه استقلال قصد داشت جانشینی برای ساپینتو انتخاب کند نام نکونام به‌عنوان گزینه جانشینی مطرح شد، اما از همان روزهای ابتدایی گفته شد که برای حضور نکونام روی نیمکت استقلال مشکلاتی پیش رو است. از قرار معلوم برای اینکه مشکل حضور نکونام حل شود حمید سجادی به‌عنوان وزیر ورزش به استقلالی‌ها کمک زیادی کرده است و رد پای وزیر در عقد قرارداد با نکونام دیده می‌شود.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی