خبر

جلسه هیأت مدیره ویژه نیست
بعد از انتشار مصاحبه یحیی گل‌محمدی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس، از سوی برخی از رسانه‌ها اعلام شد که هیأت مدیره این باشگاه برای بررسی موضوع ورود به بازار نقل و انتقالات، جلسه فوری تشکیل خواهد داد! این در حالی است که از چند روز قبل اعلام شده بود اعضای هیأت مدیره پرسپولیس روز سه‌شنبه دور هم جمع می‌شوند تا اولین جلسه بعد از ترمیم هیأت مدیره را برگزار کنند.
 با پیگیری‌های صورت گرفته، مشخص شد مدیران پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای تشکیل جلسه فوری ندارند و دعوتنامه‌ای در این خصوص به اعضای هیأت مدیره داده نشده است! یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد این مسأله گفت: جلسات هیأت مدیره طبق روال، هفته‌ای یک بار برگزار می‌شود و برنامه‌ای برای تشکیل جلسه فوری وجود ندارد. حتی برای جلسه سه‌شنبه هم هنوز دعوتنامه‌ای ارسال نشده اما احتمالاً سه‌شنبه یا چهارشنبه این هفته جلسه‌ای برگزار خواهد شد.
 
شوک جدید به پرسپولیس
پیروانی دنبال جدایی است!
افشین پیروانی یکی از مردانی است که فصل گذشته به‌عنوان مدیرتیم نقش انکارناپذیری در قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی داشت. دیروز یکی از سایت‌های خبری اعلام کرد این چهره شناخته شده تصمیم به کناره‌گیری از پُست سرپرستی این تیم را گرفته و ظاهراً صحبت‌های دست اندرکاران باشگاه برای راضی کردن افشین پیروانی بی‌فایده بوده است. به نوشته این سایت افشین پیروانی خستگی را دلیل این تصمیم مهم و پرسروصدای خودش عنوان کرده و به نظر می‌رسد فصل آینده، پرسپولیس با سرپرست جدیدی در لیگ برتر برای دفاع از عنوان قهرمانی خودش بجنگد. ظاهراً پیروانی از اینکه قرار است دوباره فصلی را شروع کنند که مشکلات یک تیم بی‌پول را به دوش بکشد ناراحت است و اعتقاد دارد در شرایطی که تیم‌های دیگر میلیاردها تومان هزینه می‌کنند و پرسپولیس مثل همیشه پولی در بساط ندارد کار بسیار سخت خواهد شد. البته ظاهراً پیروانی هیچ تماسی هم با یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاه نداشته است تا شایعات درباره جدایی او جدی‌تر شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی