صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و سی - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۹

انتظاری که سرانجام به پایان رسید

اسپیدی و رونالدو یوتیوب را منفجر کردند

ایمان گودرزی
روزنامه نگار

پس از سال‌ها صبر و تلاش مداوم، یوتیوبر معروف آی شو اسپید (IShowSpeed ) موفق شد معبود خود، کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند. اسپید پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، به لطف تماس با برخی از نزدیکان و خانواده فوتبالیست افسانه‌ای، به آرزوی دیرینه خود رسید. طرفداران اسپید نیز به همان اندازه غافلگیر و هیجان‌زده شده بودند و لحظه دیدار اسپید و کریستیانو با استقبال بسیار زیادی در اینترنت روبه‌رو شد. کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از بزرگترین نام‌هایی است که تا به حال در زمین فوتبال قدم گذاشته است و اسپید یکی از معروف‌ترین یوتیوبرهای جهانی به حساب می‌آید. عکسی که این دو نفر با هم گرفتند لحظه بسیار بزرگی را رقم زد. اسپید پس از تعامل و در آغوش گرفتن اسطوره خود، با برخی اعضای خانواده این فوتبالیست نیز دیدار کرد. شادی بی وصف اسپید از دیدن کریستیانو کاملاً مشهود بود و وقتی رونالدو از ماشین پیاده شد، او به زانو افتاد و گفت: «اوه خدای من، خدای من، اوه خدای من، متأسفم! خدای من، رونالدو.» این راز بزرگ بر هیچ‌کس پوشیده نیست که رونالدو بت یوتیوبر به حساب می‌آید و سال‌هاست که این بازیکن پرتغالی در تمام ویدیوهایش هر طور که بتواند به ستایش شماره 7 سابق مادرید می‌پردازد. اسپید همچنین خالکوبی خود که عکس کریستیانو رونالدو بود را به این بازیکن نشان داد و تمام این اتفاق‌ها در حالی که لایو یوتیوب اسپید در جریان بود رخ داد.
پس از احوالپرسی، رونالدو اعلام کرد که پسرش حضور یوتیوبر را اطلاع داده است: «پسرم به من گفت که تو اینجا هستی و من هم آمدم.»
وقتی اسپید آرام‌تر شد با رونالدو شروع به صحبت کرد و با هم عکس گرفتند. دیدار با قهرمانش برای ساخت محتوای یوتیوب لحظه‌ واقعاً دلچسبی بود. طبیعتاً رسانه‌های اجتماعی نیز با حمایت و ستایش از این لحظه منفجر شدند. حتی آنهایی که طرفدار نبودند، از دیدار اسپید با رونالدو خوشحال شدند.
کار به جایی کشیده شد که حتی توئیتر از اسپید به خاطر ویدیوی پر بازدیدش تشکر کرد.
اسپید یکی از افرادی است که موفق شده در مدت زمان کوتاهی به شهرت و موفقیت باور نکردنی برسد. او اکنون علاوه بر حرفه‌ خود برای تولید محتوا، می‌تواند ادعا کند که با کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش ملاقات کرده است.
اگرچه مدت زمان این دیدار بسیار کوتاه بود اما کاملاً مشخص بود که چقدر برای یوتیوبر اهمیت دارد. شاید این دو دوباره با یکدیگر ملاقات کنند و باز با هم در تماس باشند اما عکس‌های اولین دیدار آنها مطمئناً یک عمر باقی خواهد ماند.
این اولین تلاش اسپید برای ملاقات با کریستیانو رونالدو نبود. یوتیوبر سال گذشته نیز می‌خواست بت خود را ببیند و در 24 اکتبر جسی لینگارد تأیید کرد که اسپیدی به دنبال ملاقات با رونالدو است. او سرانجام ماه بعد در 10 نوامبر 2022 به اولدترافورد رفت تا دیدار منچستریونایتد مقابل استون ویلا را تماشا کند اما در نهایت تلاش‌های او بی‌نتیجه ماند زیرا موفق به دیدار اسطوره خود نشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی