آمار

جریمه 70 میلیونی بخاطر دربی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی اتفاقات شهرآورد، باشگاه پرسپولیس را به جریمه نسبتاً سنگینی محکوم
کرد.
در این بازی هواداران پرسپولیس شعارهای تند و توهین‌آمیز علیه استقلال سر دادند و در بعضی از دقایق اشیای مختلف به زمین پرتاب کردند.
باشگاه پرسپولیس ۷۰ میلیون برای این بازی جریمه شده و شاید اگر اتفاقات شدیدتری رخ می‌داد، آنها نیز اولین دیدار خانگی جام حذفی را محروم از تماشاگر می‌شدند.
در بیانیه فدراسیون آمده است: باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل داشتن 9 بازیکن اخطاری، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش باید 700 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. جالب اینکه پرسپولیس در این بازی بیشترین تعداد بازیکن اخطاری در طول فصل گذشته را داشت.

 
تسلیت باشگاه برای درگذشت هوادار
باشگاه پرسپولیس در پیامی، درگذشت محمدرضا فهیمی، هوادار متعصب و جوان تیم فوتبال پرسپولیس را که ۲۳ سال بر روی تخت آی سی یو بیمارستان ساری بستری بود، تسلیت گفت.
محمدرضا فهیمی از علاقه‌مندان به فوتبال پس از تحمل ۲۳ سال رنج حضور در بیمارستان، درگذشت.
فهیمی در سال ۱۳۷۹ برای تشویق تیم محبوبش پرسپولیس عازم تهران بود که در سانحه رانندگی، قطع نخاع شد ‌و از آن سال در اتاق آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری
بود.
 باشگاه پرسپولیس، ضایعه درگذشت این هوادار جوان را به خانواده فهیمی و جامعه ورزش کشور تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن زنده یاد علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نماید.

 
بیرو برگردد مشکل حل می شود
بعد از اختلافاتی که بین مدیرعامل پرسپولیس و مدیر برنامه‌های علیرضا بیرانوند به وجود آمده بود، شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی این دروازه‌بان از قهرمان لیگ برتر به گوش رسید.
این موضوع نگرانی هواداران پرسپولیس را در پی داشت چرا که آنها معتقد بودند نقش علیرضا بیرانوند در قهرمانی‌های این فصل پرسپولیس بسیار پررنگ بوده است.
گفته می‌شود مشکلات بین بیرانوند و باشگاه پرسپولیس حل شدنی است و به زودی جلسه خوبی بین وکیل این دروازه‌بان و باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.
به نظر می‌رسد با حل این مسائل به وجود آمده با پرداخت مطالبات این دروازه‌بان، او فصل آینده هم پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد.
علیرضا بیرانونــــــــــــــــد این روزها در اردوی تیم ملــــــــــــــی حضــــــــــــــــــــــــور دارد و به محض بازگشت به ایران توافقات نهایی را با پرسپولیس به دست
خواهد آورد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی