صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

پیغام مهم باشگاه به تمدیدی‌ها
سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه، گئورگی گولسیانی و میلاد سرلک از جمله بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده و باشگاه تمایل دارد با نظر کادرفنی کار را با آنها برای فصل آتی نیز دنبال کند .در این راستا طی هفته گذشته باشگاه به مدیربرنامه این بازیکنان پیغام داده تا با حضور در دفتر مدیرعامل مذاکرات را برای همکاری مجدد دنبال کنند. به نظر می‌رسد با توجه به پیغام مدیران باشگاه، کار مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکنان و بررسی شرایط آ‌نها طی هفته جاری دنبال شود و باید دید این بازیکنان چه واکنشی به پیشنهاد باشگاه خواهند داشت و آیا قرارداد خود را تمدید خواهند کرد یا خیر.

 
سرنوشت کمال در دست میلاد
تغییر تفکرات یحیی در آرایش بازیکنان در مرکز زمین که با درخشش میلاد سرلک و سروش رفیعی در یک سوم پایانی لیگ همراه شد کامیابی‌نیا را به نیمکت تبعید کرد. همچنین مسأله سقف قرارداد و حضور یکی، دو بازیکن جوان‌تر در پست کامیابی‌نیا همگی سرمربی پرسپولیس را به این نتیجه رسانده که کمال دیگر مهره کارآمدی برای باشگاه نیست .با این حال طبق شنیده‌ها گل‌محمدی در مورد کامیابی‌نیا بی‌گدار به آب نخواهد زد. او برای کشیدن قطعی قلم قرمز روی نام هافبک با تجربه تیمش ابتدا باید از ماندن سرلک و سروش مطمئن شود و در وهله دوم بداند مدیریت باشگاه در صورت لزوم در این پست برای جذب بازیکن جدید و جوان آمادگی دارد.
 
 
وحدت به یک شرط می‌رود
وحدت هنانوف در حالی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد که گفته می‌شود یکی، دو تیم لیگ برتری برای جذب این بازیکن به او چراغ سبز نشان داده‌اند و پیشنهاداتی در این زمینه به او ارائه شده است .
گفته می‌شود موافقت یحیی گل‌محمدی با جدایی وحدت منوط به شرطی از سوی سرمربی سرخ‌ها شده است. در این راستا شنیده‌ایم سرمربی پرسپولیس با پیش شرط جذب یک مدافع راست مطمئن با جدایی وحدت از تیمش موافقت خواهد کرد .البته با وجود رسیدن یکی، دو پیشنهاد به مدافع تاجیک پرسپولیس، او علاقه‌مند به ادامه همکاری با سرخ‌پوشان است و در نهایت برای تعیین تکلیفش منتظر نظر نهایی یحیی گل‌محمدی مانده است تا برای فصل بعد خود برنامه‌ریزی کند.
 
 
پیشنهاد خارجی به بدنساز پرسپولیس
در شرایطی که هنوز یحیی گل‌محمدی تکلیف ماندنش در پرسپولیس را به صورت رسمی مشخص نکرده است، په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی سرخ‌ها در مصاحبه‌ای گفته است: فکر می‌کنم آینده من در ماندن در پرسپولیس نهفته است. از قطر و امارات هم پیشنهاداتی داشته‌ام ولی همه چیز نشان می‌دهد که ما به راه‌مان ادامه خواهیم داد.
لوسادا که پیش از این در تیم‌هایی چون گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران در فوتبال ایران کار کرده بود، پس از بازگشت به اسپانیا برای پشت سر گذاشتن تعطیلات مورد توجه رسانه‌های کشورش قرار گرفته است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی