صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و هشت - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و هشت - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

شایعه حضور مرد سال آسیا در کلباء
عموری، شاگرد جدید مجیدی؟
یکی از بازیکنانی که شایعه حضورش در اتحاد کلباء مطرح شده، عمر عبدالرحمن است. بازیکنی که در سال 2016 توانست جایزه بهترین بازیکن مرد سال آسیا را از آن خود کند ولی در سال‌های اخیر همواره با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. در هفته‌های گذشته برخی از رسانه‌های اماراتی مدعی شدند که اتحاد کلباء قصد دارد تا عموری را به خدمت بگیرد. مسأله‌ای که بالاخره با واکنش رسمی یکی از مقامات تیم اماراتی همراه شد. محمد عبید الیماحی، رئیس باشگاه اتحاد کلباء، به سؤالی در خصوص علاقه این تیم به جذب عمر عبدالرحمن پاسخ نامشخصی داده است: «عمر عبدالرحمان ستاره بزرگی است اما ما در مدیریت اتحاد کلباء در حال رایزنی با کادر فنی در مورد بازیکن‌های مورد نیازشان هستیم.» رئیس اتحاد کلباء جذب مرد سال آسیا را نه تأیید کرد و نه تکذیب و مشخص نیست آیا این بازیکن در فهرست نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی قرار دارد یا نه؟


گزینه تیم ملی سرمربی جدید فنرباهچه
ژکو جلوتر از آزمون و طارمی
پس از قهرمانی فنرباهچه در جام حذفی ترکیه، ژسوس از سمتش کناره‌گیری کرد و حالا قرار است که سرمربی سابق میلان، رم و فیورنتینا هدایت فنرباهچه‌ای را برعهده بگیرد که این روزها اخبار زیادی در خصوص علاقه این باشگاه به مهدی طارمی و سردار آزمون منتشر شده است. مونتلا که یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران هم بود، در آخرین تجربه مربیگری خود توانست با آدنا دمیر اسپور رتبه چهارم سوپر لیگ را از آن خود کند، حالا قرار است در چالشی جدید، روی نیمکت یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های ترکیه بنشیند. نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در خبری اعلام کرد که حضور وینچنزو مونتلا در فنرباهچه قطعی بوده و قرارداد وی نیز تا سال 2025 است که البته قابلیت تمدید تا یک سال دیگر را نیز دارد. گفته می‌شود که مونتلا پس از حضور در فنرباهچه، خواستار جذب ادین ژکو شده و ممکن است مهاجم بوسنیایی اینتر، اولین خرید سرمربی ایتالیایی باشد.


چهار بازی در دستور کار اتحاد کلباء
سفر مجیدی  به اسلوونی
فرهاد مجیدی قراردادش را با اتحاد کلباء تمدید کرد تا فعالیتش را در این تیم اماراتی ادامه بدهد. محمد عبید الیماحی، رئیس باشگاه اتحاد کلباء در مصاحبه‌ای با روزنامه البیان گفت: «کلینیک و استادیوم باشگاه برای بازگشت بازیکنان و شروع تمرینات تیم زیر نظر فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی تیم که قراردادش تمدید شده، آماده است. اعضای تیم اتحاد کلباء به اسلوونی می‌روند و چهار دیدار تدارکاتی نیز در این کشور برگزار خواهد شد که نام حریفان در این اردو مشخص می‌شود. امیدواریم که تمام بازیکنان جدید و قدیم با انجام معاینات پزشکی، در این اردو حضور داشته باشند. اعضای تیم منتظر ارائه فصل متفاوتی هستند. این نشان می‌دهد که کادر فنی اشتباهاتی که فصل گذشته در تیم رخ داده است را به عنوان تثبیت نکات مثبت اصلاح خواهد کرد.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی