صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و پنج - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

شایعه‌ای که دهان به دهان می‌چرخد
قریب رئیس هیأت مدیره می‌شود

 مدیرعامل خوشنام پیشین استقلال از نامزدهای حضور در هیأت مدیره این باشگاه است. پس از ترمیم هیأت مدیره استقلال در روز گذشته و حذف دو عضو از اعضای قبلی و همچنین احتمال حذف یک عضو دیگر، وزارت ورزش به دنبال چهره‌هایی است تا با حضور در هیأت مدیره استقلال، شرایط این تیم را تغییر بدهند. حسین قریب، مدیرعامل اسبق استقلال، یکی از کسانی است که بارها نامش برای حضور در پست‌هایی مثل مدیریت عامل و امثال آن مطرح شده اما او هرگز نپذیرفته که دوباره به استقلال بازگردد. قریب در روز جمعه در واکنش به سوال خبرنگاران، پاسخ مشخصی به این سؤال نداد و مثل همیشه با لبخند آنها را بدرقه کرد اما شنیده می‌شود او به عنوان یک چهره مقبول در بین هواداران استقلال به عنوان رئیس هیأت مدیره آبی‌ها انتخاب خواهد شد. هنوز هیچ تأییدیه رسمی روی این خبر منتشر نشده‌ است.
 

امید اولیایی به استقلالی‌ها
AFC ممکن است درد دل استقلال را بپذیرد

اولیایی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: «اعتراض به AFC در واقع درد دل است. این درد دل پذیرفتنی است و می‌گوید ما به موقع نتوانستیم بدهی دلاری خودمان را بدهیم. توضیح هم داده؛ به همان دلیلی که نتوانستید پول ما را بدهید، تحریم‌های تحمیلی اجازه نداد پول را به صورت بانکی منتقل کنیم. این اعتراض استقلال وارد است. 4-3 سال پیش همین اتفاق افتاد و AFC پذیرفت. بازیکنی بود که پولش را دیر پرداخت کردند، علت باشگاه نبود، تحریم‌ها بود. ممکن است AFC حرف استقلال را بپذیرد که چرا زمان رعایت نشده است. اگر اعتراض استقلال به خاطر صدور مجوز حرفه‌ای باشد حتما باید به CAS برود. طبق ماده 58 اساسنامه فدراسیون فوتبال، پس از رأی استیناف کشور، آقایان باید به دادگاه CAS بروند. در استیناف تعدادی رأی مخالف و تعدادی رأی موافق دادند. AFC نتیجه نهایی را در مورد باشگاه‌هایی که مجوز گرفته‌اند اعلام می‌کند نه باشگاه‌هایی که مجوز نگرفته‌اند و رد شده‌اند.»


پاسخ نامه الاهلی و سانتاکلارا آمد
600 هزار دلار برای محبی می‌خواهند

 باشگاه استقلال اگرچه هنوز سرمربی را مشخص نکرده اما کار جذب بازیکنان جدید را آغاز کرده و تا اکنون مذاکرات و جلسات متعددی را پشت سر گذاشته است. حجت کریمی – سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همان طور که خود خبر داده بود، برای حفظ مهدی قایدی و محمد محبی به طور مستقیم هم با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کرده است و هم باشگاه سانتاکلارا. باشگاه شباب الاهلی خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده، مهدی قایدی ابتدا باید در تمرین تیم حاضر شود تا سرمربی در مورد او نظر بدهد و در صورت عدم قرار گرفتن در لیست می‌شود در مورد حضور دوباره مهدی قایدی در تیم آبی بحث کرد. همچنین باشگاه سانتاکلارا خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده، به دنبال فعال کردن بند فسخ قرارداد محمد محبی است که 600 هزار دلار است. به عبارت ساده‌تر باشگاه استقلال در صورت پرداخت 600 هزار دلار به باشگاه سانتاکلارا می‌تواند محمد محبی را قطعی در اختیار بگیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی