دو عضو جدید در بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس

درویش از هیأت‌مدیره رفت مدیرعامل ماند!

با وجود اینکه شنبه شب شنیده می‌شد دوباره برای اعضای هیأت مدیره دعوتنامه حضور در مجمع ارسال نشده، بالاخره مجمع باشگاه پرسپولیس دیروز بعد از ظهر در محل این باشگاه برگزار شد و اتفاقی که قرار بود رخ دهد، افتاد.
با وجود گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی که شنیده می‌شد حسین خبیری و حسین شهریاری دو عضو هیأت مدیره که صحبت از تغییرشان بود در سمت خود باقی ماندند. مهم‌تر اینکه رضا درویش در سمت خود به عنوان مدیرعامل ماند، آن هم در شرایطی که گفته می‌شد شهریاری بعد از استعفا از مدیریت یکی از شرکت‌های زیر مجموعه سایپا شانس مدیرعاملی پرسپولیس خواهد بود. با این حساب ترکیب هیأت مدیره پرسپولیس حسین شهریاری، پیمان حدادی، حسین خبیری، محمد دلبری و سیدمجید پوراحمدی خواهند بود.
نکته مهم اینکه رضا درویش از عضویت هیأت مدیره پرسپولیس در آمد تا سیدمجید پوراحمدی به عضویت هیأت مدیره در بیاید. حدادی و پوراحمدی اعضای جدید هیأت مدیره هستند. گفته می‌شود درویش به نوعی خودش را کنار کشیده تا پوراحمدی به عضویت هیأت مدیره در بیاید و حتی گفته اگر او نباشد من هم نیستم!
از مشاغل قبلی مجید پوراحمدی می‌توان به عناوینی مثل مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، مدیر بازرسی و امور مدیران هلدینگ عمران و ساختمان بانک مهر اقتصاد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت توسعه گردشگری ایران، فرماندار شهرستان خوانسار، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری اصفهان، مشاور معاون استاندار اصفهان، رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد خوانسار، دبیر کمیته دانشگاهیان استان اصفهان، دبیر شورای هماهنگی حوزه‌های علمیه، گروه‌های علوم انسانی و هنر با مراکز فرهنگی، اجتماعی، سیاسی استان اصفهان و عضو شورای راهبردی مرکز علم و فناوری‌های پیشرفته‌ CAST استان اصفهان اشاره کرد.
پیمان حدادی هم کارشناس نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، سرپرست اسبق بخش معاملات مشتقه، کارگزاری بانک ملی، مدیر اسبق سرمایه‌گذاری و تحلیل، کارگزاری صبا جهاد، مشاور  اسبق سرمایه‌گذاری آوای آگاه، مدیر اداره نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و مدیرعامل صندوق تثبیت بازار برنامه را در کارنامه دارد.
مدیرعامل پرسپولیس ضمن تأکید بر حفظ انسجام هیأت مدیره درباره خروجش از هیأت مدیره باشگاه گفت: آقای پوراحمدی خدمات شایسته‌ای داشت و کسی نمی‌تواند منکر خدمات او شود. من اینجا هیچ‌وقت فکر نکردم پنج نفریم، چون هدف‌مان همیشه یک چیز بوده است. از آن جهت ما لازم داشتیم در خدمت آقای پوراحمدی باشیم و سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش تأکید داشتند ایشان باشند.
مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص که اگر در هیأت‌ مدیره بود، یک رأی داشت، توضیح داد: ما الان پنج رأی داریم و این به نفع من است! وقتی خودم بودم ۴ رأی داشتیم چون همه این افراد دوستان ما هستند و بسیار همراه هستند و باور کنید من هیچ بار فکر نکردم که حتی یک نفر رأی متفاوت و مخالفی با من دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی