صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و دو - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و دو - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

دستاورد سه‌گانه پرسپولیس
ضرر107 میلیاردی برای باشگاه!
کسب قهرمانی سه‌گانه با توجه به آزادسازی آپشن قراردادها یک بدهی ۱۰۷ میلیاردی برای مدیران پرسپولیس شکل داده است.
تمامی بازیکنان و اعضای تیم تا این لحظه نزدیک به ۲۵ درصد مطالبات فصل را در خصوص قرارداد طلبکار هستند. به این طلب باید اکنون با توجه به قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی حذفی و کسب سوپرکاپ و صعود به لیگ قهرمانان آسیا، اکنون فعال شدن آپشن‌ها را در نظر گرفت. آپشن‌هایی که حداقل آن ۱۰ درصد از قرارداد کلی را در بر می‌گیرد و با یک حساب سرانگشتی باید گفت اکنون مدیران تیم باید برای تأمین منابع ۳۵ درصد برای تسویه با اعضای تیم در تلاش باشند.
طبق این موضوع اکنون باشگاه چیزی نزدیک به ۷۵ میلیارد به بازیکنان بدهکار است. بدهی به اعضای فنی و نفرات خارجی تیم نیز حدود ۳۰ و اندی میلیارد برآورد شده است تا اکنون این تیم وارد بحث بدهی ۱۰۷ میلیاردی برای پایان دادن به این فصل شود.
پرسپولیس در حالی با این رقم بزرگ به‌عنوان بدهی تازه تولید شده به بازیکنان و مربیان مواجه شده که بابت قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام هیچ گونه پاداشی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دریافت نکرده است. در واقع شاید اگر مثل بیشتر لیگ‌های دنیا قهرمانی در لیگ و جام‌های دیگر غیر از ارزش ورزشی آن، ارزش مالی هم داشت، پرسپولیس با این دغدغه جدی مواجه نمی‌شد.
 
هنوز خبری از لیست نیست
روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد یحیی گل‌محمدی هنوز لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مازاد مد نظرش را به مدیریت این باشگاه تحویل نداده و به نظر می‌رسد این موضوع پس از تعیین تکلیف مدیریت باشگاه در روز یکشنبه حتماً در ادامه در دستور کار قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر با اعلام باشگاه پرسپولیس گئورگی گولسیانی فعلاً در اردوی تیم ملی حضور دارد و پس از پایان فیفا دی و همچنین اعلام لیست، مذاکرات برای تمدید قراردادها با گولسیانی و سایر بازیکنان صورت می‌گیرد.
 
پایان تیر مهلت قسط سوم رادو
روز چهارشنبه اعلام شد باشگاه پرسپولیس تا ۲۵ خرداد فرصت دارد تا قسط سوم بوژیدار رادوشوویچ را به حساب او در کرواسی واریز کند و حتی اگر ۲۴ ساعت دیرکرد داشته باشد، با جریمه دویست هزار یورویی مواجه خواهد شد اما پرسپولیس تعهد کرد پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی مطالبات رادو در چهار قسط از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳(۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱) تا نهم نوامبر۲۰۲۳ (۱۸ آبان‌ ۱۴۰۲) هر سه ماه یک بار انجام شود. قسط اول به مبلغ ۲۵۰ هزار یورو ۲۵ دی پرداخت شد و قسط دوم به فاصله سه ماه به مبلغ ۲۰۰ هزار یورو قبل از ۲۵ فروردین به این دروازه‌بان پرداخت شده و قسط سوم نیز که ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود اگر به همین فاصله سه ماهه پرداخت شود تا اواخر تیرماه مهلت پرداخت دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی