صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و یک - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و یک - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

آقای x پشت پرده انتخاب سرمربی؟!
همزمان با جدی شدن شایعه جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، گروهی تلاش می‌کنند نظر فردی که اکنون در باشگاه استقلال هیچ سمتی ندارد را در تصمیم‌گیری‌های فنی لحاظ کنند! برخی واسطه‌ها با آقای x اخیراً از جواد نکونام خواسته بودند که اگر قصد سرمربیگری در استقلال را دارد با این شخص تماس بگیرد و ضمن گرفتن رخصت از فرد مورد نظر اجازه حضور خود را در باشگاه استقلال بگیرد! همین افراد با ساکت الهامی هم تماس گرفته‌اند و به او گفته‌اند اگر قصد سرمربیگری در استقلال را‌ داری حتماً باید با آقای x تماس بگیری! که نه نکونام راضی به این کار شده و نه ساکت. این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که باشگاه استقلال اکنون سرپرست مدیرعاملی و اعضای هیأت مدیره دارد و مشخص نیست که این فرد که در بسیاری از تیم‌های باشگاهی نیز نفوذ دارد و به آنها مشاوره می‌دهد و حتی مربیان آنها را انتخاب می‌کند، چرا در امور مدیریتی باشگاه استقلال دخالت می‌کند. حتی گفته می‌شود آقای x قصد دارد یک مربی که به تازگی از باشگاهش جدا شده را به استقلال نزدیک کند!
 

روشن: تعلل را از چشم سجادی می‌بینم
حسن روشن جدایی ساپینتو را قطعی می‌داند: «با این شرایط که من می‌بینم استقلال فصل بعد هم کار سختی دارد. تا جایی که می‌دانم رفتن ساپینتو قطعی شده است ولی خب نه تکلیف هیأت مدیره و مدیرعامل مشخص است و نه سرمربی و با این شرایط فرصت نقل و انتقالات هم از دست می‌رود. تا هیأت مدیره جدید بیاید و مدیرعامل معرفی شود و او بخواهد گزینه‌های مربیگری را بررسی کند زمان زیادی از دست می‌رود و بعد از آن هم تازه می‌خواهند وارد بازار نقل و انتقالات شوند و این یعنی عقب افتادن از سایر رقبا.» روشن درباره مدیریت هم گفت: «امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود و یک مدیرعامل بیاورند و به او چند سال زمان بدهند تا برنامه‌هایش را پیاده کند و تکلیف تیم فصل جدید هم هرچه سریعتر مشخص شود. هرچه زمان از دست برود به ضرر استقلال است و من تعلل را در این زمینه از سوی سجادی و وزارت ورزش می‌بینم.»


استقلال جواب ساپینتو را داد
باشگاه استقلال با انتشار این پیام جواب ساپینتو را داد: «باشگاه استقلال مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از کلیه زحمات و تلاش‌های ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته خود اعلام می‌کند. متأسفانه جدایی، بخشی همیشگی از فوتبال و ورزش حرفه‌ای است و حالا که راه باشگاه استقلال و ساپینتو در این مقطع از هم جدا شده، بهترین آرزوها را برای ایشان داریم و‌ برای او در ادامه دوران حرفه‌ای، آرزوی موفقیت می‌کنیم. باشگاه استقلال نظر به اهمیت انتخاب هرچه سریع‌تر سرمربی فصل آینده، نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌گیرد تا بهترین و شایسته‌ترین انتخاب ممکن را انجام داده و بتواند رضایت خاطر هواداران عزیزش را فراهم آورد. بدیهی است از این لحظه برنامه‌ریزی و مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید آغاز خواهد شد که پس از نهایی شدن، به اطلاع اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی خواهد رسید.»

جستجو
آرشیو تاریخی