صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و بیست و یک - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست و یک - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

هواداران الهلال منتظر زوج ایرانی - آرژانتینی

مسی و طارمی را با هم می‌خواهیم

امیر اسدی
amirasadijournalist@gmail.com

مهدی طارمی فصلی درخشان را سپری کرد و چه در پرتغال و چه در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد یکی از مهاجمان آماده محسوب می‌شود. مهاجم شماره 9 تیم ملی ایران این فصل سه جام را بالای سر برد. پورتو با وجود قهرمانی سوپرجام، جام حذفی و جام اتحادیه پرتغال، در دفاع از قهرمانی لیگ برتر ناکام ماند. با این وجود، طارمی با 22 گل زده به مقام آقای گلی این مسابقات دست یافت و طی 50 بازی این فصل، آمار درخشان 31 گل زده و 14 پاس گل را به ثبت رساند؛ به علاوه دو گل و یک پاس گل در جام جهانی 2022. با این حال اخبار بسیاری پیرامون آینده مهدی طارمی وجود دارد.

طارمی با پیراهن جدید پورتو
باشگاه پورتو پیراهن فصل جدید (2024-2023) در لیگ برتر پرتغال را رونمایی کرد. مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن پورتو در مراسم رونمایی حضور داشت. اخبار زیادی در زمینه احتمال فروش طارمی توسط باشگاه پورتو در یک ماه‌ گذشته مطرح شده ولی طارمی در مراسم پیراهن جدید پورتو حضور پیدا کرد.

در لیست فروش پورتو
نشریه «آبولا» پرتغال از تصمیم مدیریت باشگاه پورتو برای فروش مهدی طارمی ستاره ایرانی و تجدید قوا برای فصل آینده خبر داد. زاچ لووی خبرنگار امریکایی با انتشار ترکیب احتمالی فصل آینده پورتو مهدی طارمی و دیگو کاستا را در لیست فروش اژدها گذاشت و دلیل این اقدام پورتو را اینطور اعلام کرد: «پورتو باید با فروش این دو بازیکن ضعف‌های خط میانی و دفاعش را با جذب بازیکنان جدید برطرف کند. ارزش این بازیکن بیش از 20 میلیون یورو است. یک سال از قرارداد طارمی با پورتو باقی مانده و باشگاه پرتغالی با فروش این بازیکن می‌تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد و چند بازیکن جدید جذب کند.»

کونسیسائو هم در مسیر عربستان
الاهلی یکی از باشگاه‌های پرطرفدار عربستان است که فصل گذشته به شکل عجیبی به دسته پایین‌تر سقوط کرد و در این فصل دوباره به لیگ برتر برگشت. سرمربی پورتو نگاه مثبتی به پیشنهاد الاهلی دارد و بدش نمی‌آید با امضای یک قرارداد مالی خوب راهی خلیج فارس شود و هدایت این تیم عربستانی را برعهده بگیرد.

مسی با طارمی، فقط همین
عربستان پروژه بزرگی را در زمینه فوتبال آغاز کرده تا در نهایت بتواند با شکار ستارگان بزرگ میزبان جام جهانی 2030 شود. رونالدو و کریم بنزما از جمله ستارگانی هستند که به لیگ عربستان منتقل شدند. مهدی طارمی هم از مدت‌ها قبل مورد توجه باشگاه الهلال قرار دارد و در این بین باشگاه عربستانی حتی پیشنهاد دستمزد 9 میلیون یورویی را به ازای هر فصل به ستاره ایرانی پورتو داده.
پرتغالی‌ها هم بدشان نمی‌آید با فروش طارمی پول خوبی به جیب بزنند و بخشی از هزینه‌های باشگاه را تأمین کنند. نکته جالب اما استقبال هواداران الهلال از خرید مسی و طارمی است. یکی از هواداران الهلال در توئیتر نوشت: «فقط مسی نه، ما او را همراه با طارمی می‌خواهیم تا زوج قدرتمندی را در خط حمله تشکیل بدهیم.» یک کاربر دیگر نوشت: «طارمی در فصلی که گذشت عالی بود. می‌توانم او را کنار مسی در ترکیب الهلال ببینم. این فوق‌العاده است.» مهدی طارمی علاقه‌مند است برای یک بار هم که شده راهی لیگ برتر انگلیس شود و بازی در این سطح را تجربه کند. این رؤیای ستاره ایرانی پورتو است، البته به شرطی که او تسلیم
پیشنهاد اغواکننده الهلال
نشود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی