صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و بیست - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و بیست - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

تبریک اینفانتینو به پرسپولیس
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیامی که به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شده، قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس را تبریک گفت. در قسمتی از نامه اینفانتینو آمده است: باعث افتخار من است که قهرمانی پرسپولیس در فصل۲۰۲3-۲۰۲2 لیگ برتر ایران و همچنین قهرمانی در جام حذفی را به باشگاه پرسپولیس تبریک بگویم. این عناوین بدون سختکوشی، اشتیاق و از خودگذشتگی تمام تیم در باشگاه میسر نبود و همه مجموعه به آن افتخار می‌کند. لطفاً پیام تبریک من را به تمام افرادی که در این موفقیت مشارکت داشتند برسانید. از این فرصت استفاده می‌کنم تا از طرف جامعه فوتبال مراتب تشکر خود را به فدراسیون فوتبال ایران به جهت توسعه و شکوفایی فوتبال در ایران و منطقه اعلام کنم. به امید دیدار، جیانی اینفانتینو.
 
عذرخواهی عیسی از استقلالی ها
دو، سه روز بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی هواداران این تیم در فضای مجازی با نشر ویدیوی مربوط به پاره کردن بخشی از تور یکی از دروازه‌های آزادی توسط عیسی آل کثیر در جشن قهرمانی سرخ‌ها به این مسأله اشاره کردند که آل‌کثیر اینطوری تور دروازه استقلال را پاره کرده و نشان داده با بردی که آورده‌اند اینچنین استقلال را شکست داده‌اند اما عیسی در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب اعلام کرد هیچ قصدی از این کار نداشته است. آل کثیر ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال گفت مثل خیلی از جشن‌های قهرمانی در فوتبال دنیا، او بخشی از تور دروازه بازی فینال را به عنوان یادگاری برداشته است.
 
پیغام  AFC
برای یحیی
چند روز پس از تکمیل موفقیت‌های پرسپولیس و یحیی ‌گل‌محمدی در این فصل از فوتبال ایران، AFC به این اتفاق واکنش نشان داد. در واکنش به کسب سه‌گانه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی در این فصل، کنفدراسیون فوتبال آسیا پیام ویژه‌ای را برای پرسپولیسی‌ها به اشتراک گذاشت و نوشت: لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام، دستاوردهای توقف‌ناپذیر یحیی! سرمربی پرسپولیس تاریخ‌ساز شد و هر ۳ جام ممکن در فوتبال ایران را در این فصل به دست آورد. صفحه فارسی AFC به بهانه کسب سه‌گانه توسط یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس پوستر جالبی هم طراحی کرده که سه جام قهرمانی این فصل سرخ‌ها در بطن تصاویری از گل‌محمدی دیده می‌شود.
 
دو بازیکن گل‌گهر در رادار
گفته می‌شود محمد خدابنده‌لو که فصل گذشته هم به قرمزها لینک شده بود و مذاکراتی با مدیران پرسپولیس داشت اما به دلیل اختلاف مالی و عدم توافق مدیر برنامه‌هایش به گل‌گهر سیرجان پیوست، دوباره مد نظر پرسپولیس است. همچنین علی علیزاده، هافبک دفاعی تیم گل‌گهر هم که پس از 3 فصل حضور در سیرجان قراردادش با این تیم به پایان رسیده، دومین بازیکن مدنظر پرسپولیسی‌ها است که اگر او به پرسپولیس برود، جایگزین کمال کامیابی‌نیا می‌شود. البته باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به اخبار منتشر شده در رابطه با آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی و توافق با 2 بازیکن جوان نشان نداده است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی