خبر

هواداران استقلال به بازیکنان:
فقط برد می‌خواهیم
هواداران استقلال بعد از انجام تمرین دیروز استقلال به کمپ ناصر حجازی مراجعه کردند تا ضمن روحیه دادن به آنها و گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان مورد علاقه خود، حرف‌شان را هم به گوش بازیکنان برسانند. حرف هواداران استقلال این بود: جز برد چیزی از شما نمی‌خواهیم. البته برخی هواداران هم که نگاهی منطقی‌تر به ماجراها داشتند، به بازیکنان گفتند که حتی اگر بازی را هم نبرند، این دلیل نمی‌شود که زحمات آنها در طول فصل را فراموش کنند. یکی از هواداران استقلال هم رو به بازیکنان کرد و گفت: شما هر نتیجه‌ای بگیرید در دل ما هستید. استرس نداشته باشید و با همه وجود مقابل پرسپولیس بازی کند.
 

کری برای بیرانوند
برخی هواداران استقلال با گرفتن یک عکس یادگاری که در حال نشان دادن گلوی خود با انگشت دست هستند، نگاه‌ها را به سمت سوی خود جلب کردند. تصویری که در فضای مجازی بسیار دست به دست شد و نشان داد که آبی‌ها برای کاستن از روحیه بیرانوند خیلی انگیزه دارند و می‌خواهند جواب دروازه‌بان پرسپولیس را بدهند. استقلالی‌ها در روزهای اخیر به‌شدت از واکنش‌های بیرانوند دلخورند و اعتقاد دارند دروازه‌بان پرسپولیس با روح و روان آنها بازی می‌کند و بازیکنان باید در دربی 101 جواب این دروازه‌بان را بدهند.
 

اشاره به قهرمانی در شب دربی
کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاه ویژه‌ای به رقابت‌های لیگ برتر ایران دارد و این طور نیست که نگاهش دائماً به سمت فوتبال عربستان، کره و ژاپن باشد. در همین راستا صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی جالب و در شب دربی 101 مطلبی با این جملات روی خروجی خود قرار داد: یک سال پیش و در چنین روزی، استقلال توانست با هدایت فرهاد مجیدی دست به کار بزرگی بزند و بدون شکست عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر را به دست آورد و اولین تیمی در تاریخ لیگ برتر شود که بدون باخت در یک فصل قهرمان شده است.
 

روحیه دادن به سبک ورمزیار
صادق ورمزیار پیش از دربی این جملات را نثار بازیکنان استقلال کرد: اگر استقلالی‌ها همان اتحاد و همدلی که در بازی‌های پایانی لیگ داشتند را حفظ کنند، بدون شک در این بازی عملکرد متفاوتی را از آنها شاهد خواهیم بود و هواداران یک بازی خوب همراه با کسب جام را خواهند دید. بازیکنان باید با اقتدار به زمین بروند و تنها به یک هدف فکر کنند. باید اتفاقات گذشته را فراموش کرد و تنها به فکر جام و تصاحب آن بود. استقلال می‌تواند قدرت و اقتدار خود را در این بازی به رخ بکشد.

جستجو
آرشیو تاریخی