صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و شانزده - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شانزده - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خوزستانی‌ها با مربیان بومی ادامه می‌دهند

میداودی و بختیاری‌زاده گزینه‌های اصلی مسجدسلیمان

سمیرا شیرمردی
روزنامه نگار
نفت مسجدسلیمان اگرچه مثل صنعت‌نفت آبادان در کادر فنی‌اش تغییرات زیادی داشت اما نتوانست موفق شود و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد. این در حالی است که زردپوشان زاگرس در هفته‌های آخر با سرمربیگری ابراهیم اشکش نتایج نسبتاً خوبی گرفتند اما شاید بازگشت این سرمربی بومی به تیم دیر انجام شد. به هر حال هواداران نفت مسجدسلیمان امیدوار بودند تیم‌شان با سرمربیگری اشکش خیلی زود به لیگ برتر برمی‌گردد اما به تازگی خبر رسید این سرمربی خوزستانی هدایت تیم خیبر خرم‌آباد را به عهده گرفت تا با مدیریت فراز کمالوند بتوانند این تیم را به لیگ برتر برسانند. با این شرایط، امید مسجدسلیمانی‌ها کمتر شد اما گزینه‌های سرمربیگری نفت، حالا نشان می‌دهد شاید نباید ناامید بود.
با توجه به اینکه در فصل گذشته تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی موفق‌تر بودند، حالا بحث مربی بومی بیش از هر زمانی مطرح شده. صنعت‌نفت آبادان که تا هفته‌های آخر شرایط سختی داشت و ۸ امتیاز از تیم بالاتر خود یعنی مس کرمان عقب بود با یک سرمربی بومی مثل عبدالله ویسی توانست کار بزرگی انجام دهد و از سقوط نجات پیدا کند. استقلال خوزستان هم با سرمربیگری سیروس پورموسوی به لیگ برتر برگشت که اتفاق شیرینی برای فوتبال خوزستان رقم خورد. با توجه به این اتفاقات و اینکه نفت مسجدسلیمان هم در هفته‌های آخر لیگ برتر با سرمربیگری ابراهیم اشکش موفق شد، ذوب‌آهن و ملوان را شکست دهد، حالا تیم زردپوش بختیاری، به دنبال جذب یک سرمربی بومی است تا بتواند خیلی زود به لیگ برتر برگردد. گفته می‌شود در حال حاضر سهراب بختیاری‌زاده و میلاد میداودی گزینه‌های اصلی نفت مسجدسلیمان به حساب می‌آیند. سهراب بختیاری‌زاده فصل گذشته در مقطعی گزینه مسجدسلیمانی‌ها بود که مشخص نشد به چه دلیل توافق لازم صورت نگرفت. با این حال، برای فصل آینده هم بختیاری‌زاده یکی از گزینه‌های اصلی نفت مسجدسلیمان به حساب می‌آید که ظاهراً مذاکراتی هم با او صورت گرفته است. البته سهراب بختیاری‌زاده فصل گذشته بدون تیم بود و نتوانست بیش از چند هفته سرمربیگری کند که باید دید واکنش هواداران به این انتخاب چطور خواهد بود اما گزینه دیگر نفت مسجدسلیمان، شرایط بهتری دارد.
میلاد میداودی مهاجم گلزن سال‌های نه چندان دور استقلال اهواز و تهران، فصل گذشته هدایت تیم دسته سومی دهدشت را به عهده داشت. میداودی در این تیم خیلی خوب کار کرد و اگر بحث بازی رودر‌رو با تیم خرم‌آبادی نبود، می‌توانست به لیگ ۲ صعود کند اما بدشانسی مانع شد.
با این وجود مسئولان تیم دهدشتی در تلاش هستند قرارداد میداودی را تمدید کنند تا با تقویت تیم، شانس صعود به لیگ ۲ را بالاتر ببرند اما ظاهراً این روزها بحث حضور این سرمربی جوان در مسجدسلیمان کاملاً جدی است. میداودی در بین هواداران نفت مسجدسلیمان مقبولیت و محبوبیت خاصی هم دارد. به همین دلیل در اکثر شبکه‌های اجتماعی، هواداران خواستار حضور در نفت مسجدسلیمان شده‌اند. اگرچه میداودی جوان است و تجربه سرمربیگری چندانی ندارد اما اکثر هواداران معتقدند باید به او اعتماد کرد و فرصت داد تا بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد. میداودی هم در هفته‌های اخیر سکوت کرد که باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. به نظر می‌رسد با توجه به خواسته هواداران، الان شانس میلاد میداودی بیش از سهراب بختیاری‌زاده است اما انتخاب این سرمربی جوان یک ریسک است که باید دید مسئولان باشگاه دست به این ریسک خواهند زد یا نه. البته مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان فصل گذشته نشان دادند خیلی اهل ریسک هستند و چند بار دست به تغییر زدند.
بزرگترین ریسک هم این بود که آنها هدایت تیم را به عهده ابراهیم اشکش سپردند که هیچ تجربه‌ای در لیگ برتر نداشت. حالا باید دید آنها در مورد انتخاب سرمربی جدید باز هم دست به ریسک می‌زنند و با میلاد میداودی قرارداد امضا خواهند کرد یا اینکه سرمربی باتجربه‌تری هدایت تیم را به عهده خواهد گرفت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی