صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و پانزده - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پانزده - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

درخشان: قابل پیش‌بینی نیست
حمید درخشان در مورد رسیدن پرسپولیس به فینال جام حذفی گفت: سرخ‌پوشان امسال شرایط آرمانی و مناسبی پیدا کرده‌اند و پس از قهرمانی در لیگ برتر از نظر روحی و روانی آماده دیدار فینال هستند. مسابقه فینال هم که بازی خاصی است؛ ضمن اینکه دربی همیشه حساس بوده، به دلیل اینکه هیچ‌کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس نمی‌خواهند بازنده باشند. از قبل هم هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه دربی را پیش‌بینی کند، چون این بازی شرایط خاص خودش را دارد. هر تیمی که نفراتش در دربی از لحاظ جسمانی و روحی و روانی بهتر و آماده‌تر باشد، برنده خواهد شد. سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: در این فصل مسابقات لیگ برتر داوران فوتبال ایران بدون امکانات و با وجود برخی از کمبودها تا حدودی عملکرد و قضاوت‌های مناسبی داشتند. به طور حتم یکی از داوران خوب کشورمان هم می‌تواند فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ اشتباهی سوت بزند.

 
ابراهیمی: حوصله جام حذفی را نداشتیم
ناصر ابراهیمی در مورد صد و یکمین دربی پایتخت که چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: این فینال 25-‌24 سال پیش تکرار شده بود. در سال ۱۳۷۸ ما و استقلال به فینال رسیدیم و ۲ بر یک برنده شدیم و پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد. آن زمان علی پروین مدیرفنی بود و من سرمربی پرسپولیس بودم. آن زمان هم ما قهرمان لیگ هم شده بودیم و دو جام را گرفتیم. جالب است اما فصل بعدش وقتی قهرمان لیگ شدیم از جام حذفی کنار کشیدیم و گفتیم حوصله جام حذفی و قهرمانی در این جام را نداریم چون اولویت ما روی تیم و بازیکنان بود و در آن فصل بعد از انصراف پرسپولیس، این استقلال بود که قهرمان جام حذفی شد!
وی افزود: در حال حاضر هم پرسپولیس قهرمان لیگ شده ولی از نظر حیثیتی این بازی اهمیت زیادی دارد. هواداران هر دو تیم می‌خواهند که تیم‌شان پیروز شو‌د. مربیان هم در رختکن همیشه می‌گویند نباید بازنده دربی شویم اما این مسابقه یک برنده باید داشته باشد. امیدوارم حساسیت زیادی باعث نشود که بازی با‌کیفیتی را شاهد نباشیم. امیدوارم این حساسیت به برگزاری یک مسابقه با کیفیت کمک بیشتری کند. شانس هر دو تیم هم برای برد یکسان است، فقط امیدوارم بازی به جنجال و حاشیه کشیده نشود.
 

عبدی: حرف درباره داوری فرافکنی است
بهادر عبدی در خصوص اینکه استقلالی‌ها درخواست کرده‌اند تا داور فینال جام حذفی خارجی باشد، گفت: استقلالی‌ها نظرشان محترم است، آنها 3-2 ماه است که درباره داوری حرف می‌زنند ولی جالب است در فاصله ۲۴ ساعت، در دیدار‌های نیمه نهایی جام حذفی، داوران ۲ پنالتی صد درصد به سود نساجی مقابل استقلال اعلام نکردند و دو پنالتی کاملاً اشتباه را به ضرر پرسپولیس گرفتند. تمامی اظهارات در مورد اشتباهات داوری فرافکنی است و منحرف کردن ذهن مخاطب و فوتبالی‌هاست که در روز‌های نزدیک به فینال بیشتر هم خواهد شد .داور دو پنالتی خنده‌دار به ضرر پرسپولیس اعلام کرد و اصلاً مشکوک نبود.‌ ولی با این حال پرسپولیس در نهایت تیم قدرتمند هوادار و داور بازی را شکست داد.

جستجو
آرشیو تاریخی