صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و پانزده - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پانزده - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

بازتاب

عالیشاه در درفشی‌فر
امید عالیشاه، کاپیتان سرخپوشان، روز شنبه با حضور در آکادمی فوتبال پرسپولیس، از نزدیک نظاره‌گر تمرین بازیکنان پایه بود. در نخستین روز هفته عالیشاه راهی مجموعه‌ای شد که سال‌ها با تیم پرسپولیس در آن تمرین کرده بود و خاطرات بسیاری از آن داشت. کاپیتان سرخپوشان به دعوت محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس راهی مجموعه شهید درفشی‌فر شده بود تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم‌های پایه باشد.


مربیان خارجی دنبال پول
روز شنبه دستیاران خارجی یحیی گل‌محمدی در محل باشگاه حاضر شده تا قسط آخر قرارداد خود را دریافت کنند. البته مدیران باشگاه به این مربیان خارجی تأکید کردند در شرایط فعلی هنوز خبری از پرداختی نیست اما روزهای ابتدایی هفته آینده قطعاً باشگاه به این نفرات و بقیه بازیکنان و مربیان پرداختی خواهد داشت .حالا قرار است اوسمار، ننکا و لوسادا روز شنبه یا یکشنبه هفته پیش رو در باشگاه حاضر شده تا قسط آخر قرارداد خود را دریافت کنند. این در حالی است که طبیعتاً این مربیان قصد دارند بعد از دربی راهی کشور خود شوند و شاید بلیت‌های‌شان را هم گرفته باشند که با این وضعیت مشخص نیست تا سه چهار روز بعد از دربی در تهران بمانند.


دربی دوساعت عقب افتاد
هر چند با درخواست پرسپولیس برای تعویق یک‌روزه بازی موافقت نشد اما شاید بازی دو ساعت عقب بیفتد. در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود این مسابقه از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد اما مسئولان تصمیم گرفتند برای فراهم کردن شرایط بهتر برای برگزاری این مسابقه مثل انجام شدن کامل بازی زیر نور یا خنک‌تر شدن هوا، دربی 101 رأس ساعت 20 برگزار شود. البته تکلیف به تعویق افتادن ساعت بازی قرار بود عصر امروز اعلام شود اما دیروز گفته شد این بازی ساعت 20 برگزار خواهد شد. جلوگیری از ترافیک سنگین هنگام خروج تماشاگران و همچنین احتمال برگزاری جشن قهرمانی توسط هواداران یکی از تیم‌ها در سطح شهر از عواملی بود که باعث تغییر زمان بازی شد.


وزیر جام می‌دهد یا تاج؟
با اعلام سازمان لیگ جایزه تیم قهرمان جام حذفی در صورت حضور وزیر ورزش در تهران توسط وی اهدا می‌شود که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز حضور خواهد داشت. تاج در جشن قهرمانی پرسپولیس غایب بود و البته هیچ نماینده‌ای از فدراسیون در آن جشن حضور نداشت و حالا باید دید در صورت قهرمانی پرسپولیس رئیس فدراسیون به پرسپولیسی‌ها جام خواهد داد یا خیر.


انصاری خادم
امام رضا(ع) شد
با توجه به فرا رسیدن هفته کرامت و همچنین نزدیک بودن به ولادت حضرت امام رضا(ع)، جواد خیابانی و محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) و پوشیدن لباس خُدامی، مشغول خدمت‌رسانی به زوار شدند .محمد انصاری ابتدا با پوشیدن روپوشی سبز در قسمت چایخانه حرم رضوی مشغول به کار شد و سپس همراه با جواد خیابانی به رستوران مراجعه کرده و کار خود را آنجا و در کنار دیگر خادمین پیگیری کردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی