صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهارده - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهارده - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

مخالفت استقلال با درخواستی که علنی نشد
بازی دربی نباید به تعویق بیفتد
 پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل هوادار در بازی روز پنجشنبه، شاگردان یحیی گل‌محمدی حریف استقلال در فینال جام حذفی شدند. به همین خاطر اخباری مبنی بر درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برای تعویق یک روزه دربیِ فینال مطرح شد. در حالی که باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی این درخواست را مطرح نکرد اما باشگاه استقلال با اینکه هیچ درخواست رسمی از سوی قرمزها اعلام نشده روز گذشته نسبت به تعویق بازی واکنش نشان داد. آبی‌ها معتقدند که رقیب سنتی‌شان برای انجام بازی نیمه‌نهایی یک روز بیشتر استراحت داشته و بازی فینال نباید به عقب بیفتد. بنابراین باشگاه استقلال بر برگزاری این مسابقه در زمان اعلام شده تأکید دارد. فینال جام حذفی، طبق برنامه اعلام شده روز چهارشنبه دهم خرداد برگزار خواهد شد.
 

یامگا؛ صالح را نیمکت‌نشین می‌کند
 اولین تمرین تاکتیکی استقلال برای دربی، دیروز در کمپ ناصر حجازی برگزار شد و نکته جالب حضور کوین یامگا در تمرین گروهی این تیم بود. استقلال بعد از بازی روز چهارشنبه در برابر نساجی در نیمه‌نهایی جام حذفی پنجشنبه ریکاروی و جمعه استراحت کرد و دیروز اولین جلسه تمرین تاکتیکی را برای دربی پشت سر گذاشت. نکته جالب اینکه مدافع راست فرانسوی استقلال در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود و بازی‌های استقلال را در ادامه لیگ برتر و جام حذفی از دست داد و حالا قرار است برای بازی نهایی جام حذفی بار دیگر به ترکیب تیم برگردد. با حضور یامگا در ترکیب استقلال، صالح حردانی قطعاً نیمکت‌نشین می‌شود.


سازمان لیگ خطاب به استقلالی‌ها:
دیگر علیه داوری صحبت نکنید
باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی بار دیگر به اشتباهات داوری علیه این تیم در آستانه دربی معترض شده است. روابط عمومی باشگاه استقلال در جدیدترین اعتراض خود به عملکرد داوری، ویدیویی از تمام صحنه‌های داوری طول فصل که به اعتقاد کارشناسان داوری پنالتی بوده را منتشر کرده و نوشته است: «ما با سند و مدرک صحبت می‌کنیم و مثل برخی به امدادها و کمک‌های غیبی وابسته نیستیم. اگر عدالت را فریاد می‌زنیم و اگر از اشتباهات داوری صدای‌مان بلند شده و معترضیم، به خاطر امتیازات بسیاری است که بابت همین اشتباهات از ما گرفته شده است.» در این متن اعتراضی بار دیگر به صحنه‌های داوری استناد شده است: «در فیلم، به خوبی اثبات می‌شود که استقلال بیشتر از همه تیم‌های لیگ برتر از اشتباهات داوری ضربه خورده و حداقل ۱۰ امتیاز را از این بابت از دست داده‌ایم.» این در حالی است که سازمان لیگ بعد از انتشار گلایه دوباره استقلالی‌ها از عملکرد داوران از آنها خواسته که دیگر هیچ‌گونه اظهارنظری در خصوص داوری بازی‌ها نداشته باشند. باید دید باشگاه استقلال تا چه اندازه می‌تواند در مهلت باقی مانده تا دربی خوددار بوده و دیگر علیه داوری صحبت نکند.

جستجو
آرشیو تاریخی