پپ مؤثرترین مربی ۱۵ سال اخیر است

ژاوی: بوسکتس جانشین ندارد

بارسلونا امشب در نوکمپ میزبان مایورکا خواهد بود تا فصلی را که با قهرمانی لالیگا همراه شد، به پایان برساند. پس از آن، کار ساخت ورزشگاه جدید هم استارت می‌خورد و بارسا دیگر در نوکمپ بازی نخواهد کرد.
ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد ورزشگاه جدید گفت: «برایم غم‌انگیز است چون نوکمپ خانه من است و از آن خیلی خاطره دارم... حالا باید به این فکر کنیم که یک ورزشگاه جدید و بهتر خواهیم داشت، جایی که در آن راحت‌تر خواهیم بود.»
او در مورد بازی امشب هم گفت: «دو باخت پشت سر هم داده‌ایم و می‌خواهیم ببریم. می‌خواهیم فصل را با احساس خوب به پایان ببریم و امیدوارم که لواندوفسکی پی‌چی‌چی و تر اشتگن زامورا را ببرند.»
سرمربی بارسا حرف جالبی هم درباره بوسکتس زد: «ما خوش‌شانس بودیم که بوسکتس تقریباً هیچوقت مصدوم نمی‌شد. پیدا کردن جانشین او ساده نخواهد بود. به قوانین مالی لالیگا بستگی دارد ولی باید یک نفر که در دوئل‌ها قوی است و از نظر تکنیکی و هوشی در سطح بالا است را بگیریم، یکی که به بازی در این منطقه عادت داشته باشد. پیدا کردن جانشین بوسکتس برای ما در اولویت است.»
او در پایان خیلی شفاف نظرش را در مورد گواردیولا هم اعلام کرد: «پپ گواردیولا مؤثرترین آدم در دنیای فوتبال در 15 سال گذشته است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی