صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهارده - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهارده - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

مصاحبه و خبر

محمدی: بازیکن آزادم، آینده‌ام مشخص نیست
هر کاری کنم به تیم ملی دعوت نمی‌شوم
مهرداد محمدی از جمله لژیونرهای موفق فوتبال ایران است که شایعه حضورش در لیگ برتر شنیده می‌شود. او در این باره می‌گوید: «فرقی ندارد در ایران یا خارج باشم؛ دیگر به این نتیجه رسیده‌ام که چه آقای گل شوم و چه عملکردم خوب باشد، دیگر من را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند. هر اندازه تلاش کنم، به پیراهن ملی نخواهم رسید. من به پرتغال رفتم و گل‌های زیادی زدم و نمایش خوبی داشتم و بعد هم یک‌ سال در العربی ۱۶ گل زدم و همین فصل ۱۲ گل به ثمر رساندم، پاس گل دادم و پنالتی گرفتم اما به این نتیجه رسیدم هر کاری انجام بدهم، به تیم ملی دعوت نخواهم شد. من بازیکن آزاد هستم. هیچ پیشنهادی از ایران دریافت نکردم ولی باید ببینم خدا چه می‌خواهد.»
او در مورد پیش‌بینی آینده فوتبالی‌اش هم اینطور صحبت می‌کند: «دو، سه ماه دیگر ۳۰ ساله می‌شوم. یک هدف داشتم که حضور در تیم ملی بود. توانایی من خیلی زیاد است. مردم ایران آنطور که باید و شاید فوتبال من را ندیدند ولی در خودم می‌بینم بتوانم کمک زیادی به تیم ملی داشته باشم. مردم ایران فقط گل یا پاس گل‌های من را نگاه می‌کنند ولی هنوز عملکرد فنی‌ام را ندیده‌اند. خیلی دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و توانایی خودم را نشان بدهم. اطمینان دارم در تیم ملی کارایی دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا امیرخان دعوتم کند و مطمئن باشند که جواب دعوتش را می‌دهم و او را راضی می‌کنم.»


پاسخ منفی به پیشنهاد تاتنهام
زوج اسلوت-جهانبخش همچنان در فاینورد
آرنه اسلوت که در فصل اخیر توانست تیم فاینورد را برای شانزدهمین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی لیگ اردیویسه هلند برساند، قرارداد خود را به مدت چهار فصل دیگر تمدید کرد و تا سال ۲۰۲۶ در دی کویپ می‌ماند. اسلوت که سرمربی علیرضا جهانبخش در فاینورد است و عملکرد درخشان او در این تیم موجب شده بود مورد توجه باشگاه تاتنهام انگلیس قرار بگیرد، در خصوص تمدید قراردادش گفت: «من هنوز کارم را در فاینورد تمام نکرده‌ام. ما فصل فوق‌العاده‌ای را همراه با تیم پشت سر گذاشتیم و با قهرمانی پاداش فوق‌العاده‌ای گرفتیم و مزد تلاش‌مان را به دست آوردیم.»
اسلوت که از تابستان ۲۰۲۱ وارد باشگاه فاینورد شد، حضور در فینال لیگ کنفرانس اروپا را همراه با این تیم تجربه کرد و توانست این تیم را به مهم‌ترین افتخار طی دو دهه گذشته برساند که همچنان سرمربی علیرضا جهانبخش خواهد ماند.

 
طارمی الگوی مهاجم نوجوان پورتو
«لئوناردو سانتوس» مهاجم ۱۶ ساله و تیم‌های پایه باشگاه پورتو است که قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. سانتوس در این فصل برای تیم زیر ۱۶ سال پورتو در ۳۱ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند. این بازیکن نوجوان هنگام تمدید قرارداد با پورتو، درباره بازیکنان بزرگسال این باشگاه گفت: «پپه را به خاطر کیفیتی که دارد خیلی دوست دارم اما الگوی من مهدی طارمی است که همیشه گل می‌زند. من همیشه می‌خواستم برای پورتو بازی کنم و این لحظه برای من بسیار خوب است. هدف من این است که به تیم اصلی برسم و بتوانم در لیگ قهرمانان بازی کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی